ناصر ممدوح:

امیدوارم که مشکلات با صبر و تلاش حل شوند/ از انتخاب دکتر روحانی پشیمان نیستم

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۸:۱۰
کد خبر: ۶۴۹۸۵۱
امیدوارم که مشکلات با صبر و تلاش حل شوند/ از انتخاب دکتر روحانی پشیمان نیستم
ناصر ممدوح، دوبلور پیشکسوت و با سابقه، در رابطه با هجمه ها و انتقاداتی که در فضای مجازی علیه رییس جمهوری به وجود آمده، سخن گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ناصر ممدوح، دوبلور با سابقه سینما، رادیو و تلویزیون، در رابطه با هجمه ها و انتقاداتی که بی رحمانه علیه رییس جمهور و دولت دوازدهم صورت گرفته است، اظهار داشت: آقای روحانی در مسیر ریاست خود مشکلاتی دارند. مسلما همه می خواهند یک کار خوب انجام دهند که در این مسئله هم شکی نیست. اما گاهی اوقات درها بسته می شود و سدهایی ایجاد می شود که نمی توانند با دست باز عمل کنند. بدون تردید ایشان هم تلاش می کنند که رضایت همه اقشار مردم را جلب کنند.

این دوبلور با سابقه در ادامه افزود: آقای روحانی یک سیاستمدار هستند و تا الان هم توانسته اند کارهای بسیاری انجام دهند. در هر صورت امیدواریم که ایشان و تمام مسولان قدم هایشان را طوری بردارند که رفاه و آسایش برای مردم فراهم شود. مردم ما انسان های شریف و صبوری هستند و طبعا هم  دوست دارند راحت زندگی کنند. با توجه به این که مملکت ما ثروت های  کلانی دارد و دارای منابع زیرزمینی مثل نفت و گاز است. نباید روز به روز شاهد تورم و گرانی باشیم.  آرزوی من این است که همه چیز درست شود.

ناصر ممدوح در خصوص انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهور عنوان کرد: از انتخاب خود پشیمان نیستم چون اگر هر انتخابی غیر از آقای روحانی داشتیم، حتی همین قدم های مثبت که گاهی با بی انصافی دیده نمی شود، برداشته نمی شد. مطمئن هستم و این امید را دارم که  مشکلات با یک مقدار صبر و تلاش حل خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز