فراخوان هشتمین جشنواره گلدسته‌های سپید منتشر شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۴:۵۴
کد خبر: ۶۴۹۸۸۱
فراخوان هشتمین جشنواره گلدسته‌های سپید منتشر شد
هشتمین دوره جشنواره شعر گلدسته‌های سپید با موضوع کنگره شعر اُم‌البنین(س) و به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هشتمین دوره شعر گلدسته‌های سپید امسال با موضوع حضرت ام‌البنین(س) میزبان مسابقات شعر و داستان از اوایل آذرماه و هم‌زمان با ارسال پوستر و فراخوان این مسابقات آغاز شده است.

مسابقات امسال شامل دو بخش است که بخش اول آن با موضوع حضرت ام‌البنین(س) و مربوط به رده سنی جوانان و نوجوانان است و بخش ویژه نیز با موضوع مادران و همسران شهدا است. علاقه‌مندان می‌توانند در این دو موضوع آثار خود را به شکل شعر کلاسیک، شعر نو و داستان‌نویسی ارائه دهند.

بنا بر این گزارش، هشتمین دوره جشنواره گلدسته‌های سپید با موضوع شعر اُم‌البنین(س) در سطح ملی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان باید تا تاریخ 20 بهمن آثار خود را از طریق ایمیل، کانال تلگرامی و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه ارسال دارند.

گفتنی است دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران امسال در حالی میزبان هفتمین دوره کنگره گلدسته‌های سپید است که ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل ارشاد استان تهران و حرم حضرت ابوالفضل(ع) نیز در این کنگره مشارکت خواهند داشت.

اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات دهم اسفندماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت اُم البنین(س) برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و آشنایی با چگونگی برگزاری مسابقات می‌توانند با شماره 44858835 داخلی 193 و 148 تماس بگیرند.

 

نظر شما