امیدواریم با تعامل دولت و مجلس مشکلات اقتصادی رفع شود؛

خشایار اعتمادی: از رای به دکتر روحانی پشیمان نیستم/ مشکلاتی که از گذشته به جا مانده بسیار عمیق است

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۵:۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۵۰۰۱۷
خشایار اعتمادی: از رای به دکتر روحانی پشیمان نیستم/ مشکلاتی که از گذشته به جا مانده بسیار عمیق است
خشایار اعتمادی، خواننده مطرح پاپ، از دلایل انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس جمهوری سخن گفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ خشایار اعتمادی، خواننده مطرح پاپ، در رابطه با هجمه ها و انتقاداتی که در فضای مجازی و برخی از رسانه ها توسط برخی هنرمندان به وجود آمده است، عنوان کرد: در زمان انتخابات با توجه به شعارهای اصلاح طلبانه ای که آقای روحانی می‌دادند هیچ گزینه ای بهتر از ایشان برای ریاست جمهوری نمی دیدم که به وی رای دهم. در حال حاضر هم درست است معضلات و مشکلاتی وجود دارد که برخی از آن ها از گذشته به جا مانده است. اما باید درک کنیم این مشکلات آنقدر عمق داشته و عمیق بوده که شاید سال ها نیاز به برطرف شدن آن ها داریم.

وی در ادامه افزود: چون نوع نگاهم نگاه اصلاح طلبانه ای است، این انتظار را از آقای روحانی دارم که نسبت به شعارهای تبلیغاتی خود پایبند باشد. من از رای دادنم پشیمان نیستم. شعارهای ایشان هم منطبق با نوع نگاهم بود. ولی اینکه در عمل قصوری وجود داشته باشد به دو مسئله بر می‌گردد. بدترین نگاه این است که فکر کنیم حرف ها فقط شعار بوده که ان شاءلله اینطور نیست. در بهترین شرایط هم باید گفت معضلات، مسائل و مشکلات از گذشته دامن گیر این دولت بوده است.

این خواننده در خصوص شفافیت ردیف بودجه که حسن روحانی آن را اعلام کرد، عنوان کرد: با توجه به میزان بودجه استنباطم این است که باید نمایندگان مردم هم در راستای تعامل با دولت به نفع آن ها کار کنند چون مردم ما از نظر اقتصادی در فشار هستند که امید است این مشکلات برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز