کاوه سجادی حسینی:

دنبال سرمایه گذار برای «نبودنت» هستم/ از رای به دکتر روحانی پشیمان نیستم

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۶:۴۵:۲۰
کد خبر: ۶۵۰۰۳۳
دنبال سرمایه گذار برای «نبودنت» هستم/ از رای به دکتر روحانی پشیمان نیستم
کاوه سجادی حسینی با اعلام اینکه به دنبال سرمایه گذار برای فیلم «نبودنت» است، بیان کرد: از رای به دکتر روحانی پشیمان نیست و اگر زمان به عقب بازگردد بازهم همین کار را خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کاوه سجادی حسینی این روزها در حال بازنویسی یک فیلمنامه است و تا 10 روز دیگر جزئیات آن را اعلام می کند این فیلمساز که از ساخت سریال «زندگی از نو» انصراف داده  از وضعیت کنونی فیلم «نبودنت» خبر می دهد.

این گارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون درباره وضعیت کنونی «نبودنت» گفت: برای این فیلم سرمایه گذار پیدا نشده و به دنبال سرمایه گذار هستم.

سجادی حسینی از فعالیت جدید خود خبر داد و گفت: این روزها در حال بازنویسی فیلمنامه جدیدی هستم که تا حدود 10 روز دیگر جزئیات آن را اعلام می کنم.

این فیلمساز با توجه به اینکه از حامیان دکتر حسن روحانی بوده، در پاسخ به این سوال که آیا نقدهای رسانه های اصولگرا به این دولت را منصفانه می داند یا نه؟ گفت: این نقدها منصفانه نیستند و تا زمانی که شرایط نرمال نباشد و در آن اختلال باشد هر فردی می تواند نظر دهد. چون این روزها در کیفیت زندگی تعادل وجود ندارد در این شرایط افراد با هر منظر و نگاه و مدل سیاسی اظهار نظر می کند به نظرم باید مدارا کرد و واکنش های منفعلانه نشان نداد تا این برهه سخت بگذرد.

سجادی حسینی در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برگردد دوباره به حسن روحانی رأی می دهد یا نه؟ گفت: اگر قرار باشد دوباره رأی دهم باز هم حسن روحانی را به عنوان کاندیدای مورد نظر  انتخاب می کنم و از اینکه روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کرده و به او رأی داده ام اصلا پشیمان نیستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز