«انزوا» در شهرهای بدون سینما و دانشگاه‌ها

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۰:۲۷
کد خبر: ۶۵۰۵۱۹
«انزوا» در شهرهای بدون سینما و دانشگاه‌ها
پس از اکران عمومی فیلم سینمایی «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در سینماهای تهران و شهرستان، این بار دست‌اندرکاران آن قصد دارند، اکران‌های جنبی و دانشگاهی «انزوا» را آغاز کنند.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «انزوا» در شهرهای بدون سینما برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

موسسه «راوی فیلم» اکران‌های جانبی و دانشگاهی فیلم سینمایی «انزوا» را بر عهده دارد که این اکران از اول دی ماه آغاز خواهد شد.

«انزوا» در بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فجر به نمایش در آمد و جزو پنج فیلم برتر آرای مردمی قرار گرفت و همچنین نامزد دریافت جایزه خلاقیت و استعداد درخشان در جشن انجمن منتقدان سینما شد. همچنین «انزوا» چندی پیش در جشنواره کمرامیج در رشته فیلمبرداری حضور داشت و به نمایش در آمد.

در خلاصه داستان «انزوا» آمده است: «زهره در راه منزل احساس می‌کند، کسی او را تعقیب می‌کند. او فرار می‌کند و همین عامل باعث می‌شود تا او در یک سانحه‌ی تصادف فوت کند. پروز همسر زهره بعد از ۶ سال، برای اولین بار، با ضمانت رییس زندان به مدت ۷۲ ساعت به مرخصی می‌رود تا زهره را دفن کرده و در مراسمش شرکت کند. اما او دغدغه‌اش چیز دیگریست... .»

امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لعیا عباس میرزایی، لیندا کیانی، اندیشه فولادوند، شقایق فراهانی،علیرضا استادی و با حضور: جمشید هاشم‌پور، همایون ارشادی، امید روحانی و سیامک صفری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دست‌اندرکاران آن جهت هرگونه هماهنگی در خصوص اکران‌های دانشگاهی تلفن‌های 0218510473 - 02188510474 را اعلام کرده‌اند.

نظر شما