مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما تشکیل می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۶:۲۱
کد خبر: ۶۵۱۸۷۴
کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما تشکیل می شود
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی از تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما در این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در پی دیدار صمیمانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از اهالی سینما که دوم آذر در موزه سینما برگزار شد و طرح برخی مشکلات و درخواست های اهالی این صنف، محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی از تشکیل کارگروه پیگیری مطالبات اهالی سینما به دستور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

احمدی گفت: پس از دیدار صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با برخی از اهالی سینما به نمایندگی اصناف این حوزه، مقرر شد مطالبات و مشکلات آن ها پیگیری شود.

وی تصریح کرد: پس از بررسی این مطالبات بنا به دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگروهی مشترک با حضور رییس سازمان سینمایی، سمعی و بصری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه تشکیل شده است.

احمدی با اشاره به تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ضرورت حمایت از اهالی سینما، ادامه داد: با توجه به نگاه حمایتی آقای صالحی به اهالی فرهنگ و هنر، تشکیل این کارگروه که در راستای اهداف این وزارتخانه در حوزه ساماندهی مشکلات صنوف مختلف فرهنگی و هنری از جمله سینمایی است، امیدواریم به زودی شاهد تغییرات مناسب در رفع مشکلات این صنف باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز