علیرضا تابش:

جشنواره «فیلم کوتاه امید» سرآغاز توجه یک رویداد سینمایى به «مدیریت بحران» در کشور است

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۴:۴۴
کد خبر: ۶۵۴۶۹۵
جشنواره «فیلم کوتاه امید» سرآغاز توجه یک رویداد سینمایى به «مدیریت بحران» در کشور است
نخستین جشنواره ملّى «فیلم کوتاه امید» سرآغاز توجه یک رویداد سینمایى به «مدیریت بحران» در کشور و کاهش آسیب‌های بعد از حوادث و بحران‌ها است.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پیام علیرضا تابش بدین شرح است:

بنام خالق زیبایى‌ها

کشور ما حادثه‌خیز است و آثار هنرمندان شاخص و رسانه ها در ارتقای افکار عمومی و بالا بردن اطلاعات و حساسیت آنها می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

در پهنه‌ی کهن تاریخ این مرز و بوم سترگ، با اتکالِ ناس به رب الناس، نامرادی‌ها، ره به سوی مراد و بحران‌ها، با تکیه بر تدبیر و دوراندیشیِ مردانِ مرد، راه به فرصت می‌جوید.

قدر می‌شناسیم و ارج می‌نهیم عنایت هنرمندان فیلمساز را به تصویر و هنرهای نمایشی تا آرامش و امید را برای مردمی که شایستگی‌هایش را دارند به ارمغان می‌آورند.

نخستین جشنواره ملّى «فیلم کوتاه امید» می‌تواند سرآغاز توجه یک رویداد سینمایى به مدیریت بحران در کشور و کاهش آسیب‌های بعد از حوادث و بحران‌ها باشد.

همزمان با پایانِ کارِ این جشنواره در شهر تاریخى یزد دارالعباده‌ى ایران، بار دیگر از هنرمندان و سینماگران نجیب ایرانی، اصحاب رسانه و گروه‌های مرجع هنری دعوتی دوباره می‌کنم؛ برای تحقق پویش ایمنی، امید و مدیریت بحران، چهره‌هایی که همواره در تلاش براى «خیر جمعى» پیشگام‌ترین پیشگامان هستند، چرا که نقش هنر و رسانه در گسترش دانایی و ارتقای ایمنی هموطنان برجسته و موثر است.

فرصت را مغتنم شمرده برای هنرمندان و میزبانانی که سابقه درخشانی در نیکوکاری دارند برای برگزاری موفق این رویداد فرهنگی از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون می‌طلبم.

علیرضا تابش
مدیرعامل بنیاد سینمایى فارابى
۵ دی ۱۳۹۶

نظر شما