انتشار رمانی از ادیت‌ نزبیت برای نوجوانان

۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۲:۱۲
کد خبر: ۶۵۸۵۶۵
انتشار رمانی از ادیت‌ نزبیت برای نوجوانان
رمان «جن شنی و آرزوهای پردردسر» نوشته ادیت نزبیت برای نوجوانان راهی بازار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این کتاب با ترجمه امیرحسین میرزائیان در ۲۰۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۲هزار تومان در نشر ذکر منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: باید مراقب باشید که آرزوی  چه چیزی را دارید، زیرا ممکن است آرزویتان برآورده شود! این اتفاقی است که برای پنج قهرمان کوچک داستان ما می‌افتد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند زمین را آن‌قدر بکنند تا به سوی دیگرش برسند. چاله‌ای که آن‌ها حفر می‌کنند آن‌قدر عمیق نمی‌شود که به طرف دیگر کره زمین برسد، اما در عوض یک جن ‌شنی باستانی پیدا می‌کنند که می‌تواند هر روز یک آرزوی آن‌ها را برآورده کند،‌ اما اگر بچه‌ها مراقب انتخاب آرزوهایشان نباشند،‌ ممکن است حسابی به دردسر بیافتند.

ادیت‌ نزبیت، نویسنده و شاعر انگلیسی را نخستین نویسنده مدرن کتاب‌های کودکان خوانده‌اند و تعدادی از کتاب‌های او در گذر زمان به آثار کلاسیک ادبیات کودکان تبدیل شده‌اند. کتابی که در دست شماست، شاهکار ادیت نزبیت است. این کتاب برای خوانندگان کودک و نوجوان امروز هم به مانند نسل‌های گذشته جذاب و خواندنی است و گذشت یکصد سال چیزی از تازگی این اثر کم نکرده است، چنان‌که تا امروز، یک فیلم سینمایی، دو سریال تلویزیونی، یک انیمیشن ژاپنی، یک نمایش موزیکال و   یک مجموعه  کمیک استریپ از آن اقتباس شده است. شیوه فانتزی‌نویسی نزبیت در سبک نگاش نویسندگانی چون جی. کی. رولینگ و سی. اس. لویس، آفرینندگان مجموعه‌های هری‌ پاتر و نارنیا مشهود است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز