کنسرت خیریه سالار عقیلی در شیراز

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۵۹۴۶۶
کنسرت خیریه سالار عقیلی در شیراز
سالار عقیلی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در شیراز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛مجموعه فرهنگی سینمایی هنرشهرِآفتابِ مجتمع بزرگ خلیج فارس  شیراز ساعت 21 شب گذشته 16دی ماه میزبان سالار عقیلی و گروهش بود.

این اجرا که به نفع زلزله زدگان غرب کشور برگزار می شد، چند بخش جداگانه داشت.

در آغاز این کنسرت، قطعه ویدیویی در «زیر این آوار» با صدای سالار عقیلی، شعر سعید رمضانی و آهنگسازی شایان کریمی  (که پس از حادثه دلخراش زلزله غرب کشور تهیه و منتشر شده بود) پخش شد.

 استقبال و تشویق های مخاطبان شیرازی بعد از پایان این قطعه ویدئویی، مقدمه حضور سالار عقیلی و حریر شریعت زاده روی صحنه بود تا با اجرای آواز و پیانو اجرای گروه «راز و نیاز» را به مردم خیر شیرازی و حاضران در سالن تقدیم کنند.

در ادامه سالار عقیلی با همراهی پیانوی حریر شریعت زاده قطعه «مرا رها مکن» از آلبوم «از تنهایی گریه مکن» ( با آهنگسازی ابولفضل صادقی نژاد) را اجرا کردند. این آلبوم توانست در جشن موسیقی ما جایزه بهترین آلبوم موسیقی ایرانی در بخش مردمی را برای عقیلی به ارمغان بیاورد.

پس از آن دواود منادی نوازنده «ویلنسل» گروه هم روی صحنه آمد و قطعه «سیاه و سپید» اجرا شد.

بخش بعدی کنسرت خیریه سالار عقیلی و گروهش، با همراهی نوازندگان موسیقی کلاسیک آغاز شد. در این بخش از اجرا گروه «راز و نیاز» آثار ملی- میهنی و خاطره انگیز عقیلی را اجرا کردند.

در میان همین بخش «کلنل» که اولین قطعه تئاتری سالار عقیلی با آهنگسازی بابک زرین و ترانه افشین مقدم است، برای نخستین بار در شیراز  اجرا شد.

بخش پایانی این برنامه با حضور نوازندگان سازهای سنتی گروه راز نیاز و با اجرای قطعاتی همچون «خاک مهرآیین» همراه بود.

 

نظر شما