برنا خبر می‌دهد

کارگردان «نفس شیرین» در صدد ساخت سریالی جدید در حوزه خانواده

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۶۰۴۷۱
کارگردان «نفس شیرین» در صدد ساخت سریالی جدید در حوزه خانواده
سیامک خواجه‌وند: امروزه به خاطر وابستگی شدید به فضای مجازی و مشکلات اقتصادی بدهکاری و ... جمع خانواده تحت شعاع قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا؛ سیامک خواجه وند کارگردان تلویزیون که سریال «نفس شیرین» را در چند ماه گذشته از او دیدیم با اشاره به فعالیت جدید خود گفت: در حال حاضر طرحی برای یک سریال کمدی  به سازمان ارائه داده‌ایم که اکنون فیلمنامه آن در مرحله نگارش قرار دارد.

وی با بیان زمان احتمالی برای پخش این سریال گفت: این سریال برای باکس پاییز در نظر گرفته شده است و برای قطعیت آن در رفت و آمد به صدا و سیما هستیم تا نتایج نهایی حاصل شود.

خواجه وند در خصوص داستان این مجموعه گفت: محور این قصه خانواده است. ما به این منظور به موضوع خانواده پرداخته ایم  که امروزه به خاطر وابستگی شدید به فضای مجازی و مشکلات اقتصادی بدهکاری و ... جمع خانواده تحت شعاع قرار گرفته است. ما دیگر چیزی با مفهوم خانواده ندارم. همین موجب شد ما یک خطی را تعریف کنیم و بنویسیم. فعلا هم نام کار مشخص نیست.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک طرح فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی دارم که احتملا این کار زودتر انجام می‌شود. این فیلم سینمایی بر اساس یک قصه موفق است که سال‌ها پیش ساخته شده و آن هم یک فیلم فرانسوی بوده است. ولی برای این  کار هم منتظر ارشاد هستیم که به ما مجوز می‌دهند یا نه تا پیش از عید آن را بسازیم.

کارگردان سریال «نفس شیرین» در پاسخ به این سوال که  پیش‌بینی می‌کند کدام پروژه جدی‌تر باشد گفت: قطعا سریال به ساخت نزدیک تر است زیرا تقریبا کارهای اولیه اش را انجام داده ایم  ولی در مرحله نگارش است. اما باید ببینیم که سازمان می پذیرد یا نه، یا می خواهد آن را اصلاح کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز