مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۳:۴۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۱۰۲۷
مدیر جدید امور مالی شبکه مستند معرفی شد
آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید امور مالی شبکه مستند با حضور مدیر این شبکه و مدیرکل امور مالی سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مراسم تکریم علیرضا نوروزی مدیر سابق و معارفه احمد دهدشتی مقدم مدیر جدید امور مالی شبکه مستند چهارشنبه ۲۰ دی با حضور سیدحسین شاکرطاهری ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی سازمان، بیژن بادزهره مدیر حسابداری، حقوق و دستمزد، سلیم غفوری مدیر و دیگر مدیران و کارمندان شبکه مستند برگزار شد.

در این جلسه، شاکرطاهری با قدردانی از زحمات علیرضا نوروزی در دوران تصدی مدیریت امورمالی شبکه مستند گفت: وی فردی کاربلد با پشتکاری ستودنی است و امیدوارم در شبکه پرس تی وی هم بتوانیم از تجارب او استفاده کنیم.

وی افزود: دهدشتی هم از نیروهای زحمتکش سازمان است، او پیش‌ از این در معاونت امور استان‌ها حضور مؤثری داشت و امیدوارم در شبکه مستند هم موفق عمل کنند.   

مدیرکل امور مالی سازمان با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما در سال‌های اخیر گفت: در شرایط موجود تمام تلاش مجموعه مدیریتی سازمان این است که خللی و خدشه‌ای در  وظایف محوله ایجاد نشود و واحدها بتوانند در راستای رسالت اصلی‌شان دغدغه تولید داشته باشند، بنابراین لازم است از منابع مالی موجود حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

سلیم غفوری نیز با اشاره به حضور کوشا و مجدانه علیرضا نوروزی در مدت تصدی پست مدیر امور مالی این شبکه برای او در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

وی اضافه کرد: تلاش آقای نوروزی و همکارانشان در مدت همکاری با شبکه مستند ستودنی است و حضورشان در مجموعه پرس تی وی هم مثمرثمر خواهد بود.  

غفوری با خیر مقدم به احمد دهدشتی مقدم نیز بیان کرد: اکنون بزرگ‌ترین دغدغه شبکه‌های سازمان صداوسیما موضوع تولید است و امیدواریم با حضور و پشتکار آقای دهدشتی کار مالی شبکه مستند بهتر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز