در گفتگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

خداشناس: «رنج پنهان» ۱۰ بهمن ماه روی آنتن می‌رود/ ۲۱ بهمن تله فیلم جدیدم به نام «حفره» پخش می‌شود

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۴:۰۲
کد خبر: ۶۶۲۱۹۷
خداشناس: «رنج پنهان» ۱۰ بهمن ماه روی آنتن می‌رود/ ۲۱ بهمن تله فیلم جدیدم به نام «حفره» پخش می‌شود
کاوه خداشناس گفت: قصه «رنج پنهان» که در اوایل دهه پنجاه می‌گذرد و به زندگی جوانی به نام یوسف می‌پردازد، از 10 بهمن روی آنتن می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کاوه خداشناس، بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به جدیدترین سریال خود به «خبرگزاری برنا» گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «رنج پنهان» به کارگردانی بیژن میرباقری و تهیه کنندگی رضا جودی هستم که 10 بهمن ماه پخش می‌شود ولی فعلا شبکه پخش به ما اعلام نشده است.

وی ادامه داد: تصویربرداری این سریال کماکان ادامه دارد و قاعدتا همزمان با پخش، فیلمبرداری خواهیم داشت، ناگفته نماند هم اکنون نیز در کامرانیه هستیم. در مجموع باید بگویم «رنج پنهان» بسیار سریال قابل دفاع و خوش قصه‌ای است. در ساخت این مجموعه از کارگردان گرفته تا همه عوامل تلاش کردند سریال خوبی را ارائه دهیم. امیدوارم «رنج پنهان» با اقبال خوبی از سوی تماشاچیان مواجهه شود.

خداشناس درباره نقش خود توضیح داد: این قصه در اوایل دهه پنجاه می‌گذرد و به زندگی جوانی به نام یوسف می‌پردازد. قصه پسری که بنا به یکسری اتفاقات آن دوره وارد جریانات سیاسی می‌شود و با این کار دردسرهایی دامنگیر او، خانواده و اطرافیانش می‌شود. تا انتهای قصه این فراز و نشیب و تعلیق‌های مختلف را برای این شخصیت و دیگر کاراکترهایی که در کنار او هستند را می‌بینیم.

بازیگر سریال «برادر» در خصوص زمان اتمام فیلمبرداری «رنج پنهان» گفت: فکر می‌کنم تا زمان پخش، فیلمبرداری ادامه داشته باشد. به خاطر اینکه آقای میرباقری روی کیفیت تصویری و وفادار بودن به مسائل آن سال‌ها تاکید بسیاری دارد و خود به خود این باعث می‌شود ریتم کار متناسب با کارهای دیگر نباشد اما خروجی کار هر روز، خروجی قابل قبولی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که علاوه بر این کار چه پیشنهادهای دیگری دارد؟ گفت: پیشنهاد کار دارم ولی آن‌ها را منوط کردم به این که جلوتر بروم تا ببینم چه اتفاقاتی می‌افتد. ضمن اینکه پیشنهاد ساخت یک فیلم را دارم و باید آن را بررسی کنم تا در یک زمان بندی مناسب به آن بپردازم. فعلا در مرحله طرح است تا وارد فاز فیلمنامه شویم که مدتی زمان می‌برد شاید اوایل سال آینده و تابستان کار را شروع می‌کنیم. مضاف بر اینکه یک تله فیلم به نام«حفره» ساخته ام که 21 بهمن ماه از شبکه سه پخش خواهد شد.

بازیگر «عملیات 125» در پایان عنوان کرد: این تله فیلم داستان معمایی، پلیسی و کمی حال و احوال جاسوسی و نیز ریتم و تمپو متفاوتی دارد. به نظرم می تواند در پخش برای تماشاچی هم قصه و هم شکل ساختاری‌اش جذاب باشد تا او یک قصه 70، 80 دقیقه ای را دنبال کند. بازیگران این تله عبارتند از:  پویا امینی، مریم معصومی، مهدی امینی خواه و ایمان صفا.

نظر شما