به رقم ۲ میلیون دلار

بازیگر مطرح درآمد نابرابرش را به صندوق دفاع از زنان اهدا کرد

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۸:۵۰:۴۲
کد خبر: ۶۶۲۳۱۸
بازیگر مطرح درآمد نابرابرش را به صندوق دفاع از زنان اهدا کرد
پس از اعتراض‌های گسترده شکل گرفته طی روزهای قبل در مورد نابرابری درآمد بازیگران مرد و زن اصلی یک فیلم، بازیگر مرد درآمد بسیار بالاتر خود را وفق حمایت از زنان کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از ورایتی، بعد از اینکه بحث بزرگی سر مساله تفاوت درآمد بین مارک والبرگ و همبازی‌اش میشل ویلیامز در فیلم «همه پول‌های دنیا» به خاطر فیلمبرداری دوباره اورژانسی بعضی از صحنه‌های این فیلم شکل گرفت، والبرگ و شرکت نمایندگی بازیگران حامی او اعلام کردند که روی هم رفته ۲ میلیون دلار به صندوق حمایت قانونی «وقت تمام است» که اخیرا تاسیس شده، اهدا می‌کنند.

والبرگ در بیانیه‌ای که در اکانت‌هایش در فضاهای مجازی هم منتشر شد، گفت: طی چند روز اخیر مزد من برای فیلمبرداری دوباره صحنه‌های «همه پول‌های دنیا» تبدیل به یک موضوع مهم شده است. من ۱۰۰ درصد از نبرد برای درآمد منصفانه حمایت می‌کنم و بنابراین ۱.۵ میلیون دلار درآمدم از این فیلم را به نام میشل ویلیامز به صندوق دفاع قانونی «وقت تمام است» اهدا می‌کنم.

طی هفته گذشته، گزارش‌های بسیاری در مورد تفاوت درآمد فاحش بین والبرگ و همبازی زن وی منتشر شد که بر پایه آن‌ها ویلیامز چیزی حدود هزار دلار (۸۰ دلار در روز) برای تمام فیلمبرداری‌های دوباره «همه پول‌های دنیا»‌ دریافت کرد، اما والبرگ ۱.۵ میلیون دلار اضافه گرفت.

علاوه بر برگشت این ۱.۵ میلیون دلار به صندوق تازه تاسیسی که توسط هالیوودی‌ها به منظور دفاع از حقوق زنان در مقابل آزار و سوءاستفاده جنسی در محیط کار به وجود آمده، کمپانی دبلیوام‌ای که نماینده هالیوودی والبرگ است هم اعلام کرده ۵۰۰ هزار دلار دیگر به این مبلغ اضافه می‌کند.

این کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: مکالمه فعلی یادآوری برای آن دسته از ماست که در موقعیتی تاثیرگذار قرار داریم و به ما می‌گوید مسئولیتی برای تغییر دادن نابرابری‌ها داریم، از جمله نابرابری در زمینه حقوق پرداختی.

فیلم «همه پول‌های دنیا» به این دلیل نیازمند فیلمبرداری دوباره فوری برخی از صحنه‌هایش شد که کوین اسپیسی نقش اول آن را ایفا ‌کرده بود، اما بعد از آشکار شدن اتهام‌های بسیار جنسی وارد شده علیه او، کریستوفر پلامر جایگزین او در این فیلم شد.

نظر شما