معصومه ابتکار به تماشای چه نمایشی نشست؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۷:۴۲
کد خبر: ۶۶۲۳۸۴
معصومه ابتکار به تماشای چه نمایشی نشست؟
معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور به تماشای نمایش «داخائو» در پردیس تئاتر شهرزاد نشست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، شامگاه جمعه 22 دی، معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان، در پردیس تئاتر "شهرزاد" به تماشای نمایش «داخائو» به کارگردانی مشترک شهرام ابوالقاسمی و حمیدرضا هدایتی نشست.

وی پس از پایان اجرا در رابطه با تماشای این نمایش عنوان کرد: داخائو یک نمایش به سبک جدید بود که پیام های اجتماعی و فرهنگی خوبی داشت؛ در این نمایش به وقایع تاریخی و مباحث اجتماعی و فرهنگی اشاره شد
معاون رئیس جمهور اضافه کرد: نمایش داخائو از این جهت جالب بود که پیام خود را در قالب رمز و راز و با زبان ایهام گونه منتقل می کرد؛ همچنین بازی هنرمندان هم به نوعی آمیخته با ایهام بود.

ابتکار در پایان با آرزوی موفقیت برای همه هنرمندان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که تئاتر در سبک های مختلف، توسط هنرمندان و کارگردانان ایرانی، با موفقیت، پیش می رود؛ من در این سال ها پیشرفت های خوبی دیده ام که بسیار جای خرسندی دارد و امیدوارم که این مهم، استمرار داشته باشد.

شهرام ابوالقاسمی نویسنده داخائو نیز ضمن تشکر از معصومه ابتکار عنوان کرد: امشب علیرغم حضور اصحاب رسانه و عکاسان گرامی، یک اجرای فرهنگی داشتیم؛ هم بنده و هم خانم مریم قربانیان عضو رسمی وزارت آموزش و پرورش هستیم و در همین راستا از وزیر محترم اموزش و پرورش و همه دوستان فرهنگی دعوت می کنم که این اجرا را به نمایش بنشینند.

نمایش «داخائو» نوشته شهرام ابوالقاسمی از 8 دی هر شب ساعت 20 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. حمیدرضا هدایتی، محسن بابائی، ارشیا زرین و مریم قربانیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز