توسط انتشارات نگاه

«پیروزی فکر» به چاپ بیست و ششم رسید

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۱:۵۴
کد خبر: ۶۶۲۹۰۴
«پیروزی فکر» به چاپ بیست و ششم رسید
کتاب «پیروزی فکر» نوشته اوریزن اسوت ماردن با ترجمه رضا سیدحسینی توسط انتشارات نگاه به چاپ بیست و ششم رسید.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کتاب «پیروزی فکر» نوشته اوریزن اسوت ماردن به تازگی با ترجمه رضا سیدحسینی توسط انتشارات نگاه به چاپ بیست و ششم رسیده است.

اوریزن اسوت ماردن، نویسنده و پژوهشگر آمریکایی است که آثار او را در زمینه فضایل انسانی، خوب زیستن و موفق عمل کردن الهام بخش می دانند. وی متدهای موفق زیستن را به شکل عملی و کاربردی به دیگران آموزش می داد، در نتیجه آثار وی تا به امروز با استقبال مخاطبان مواجه شده است.

ماردن در کتاب «پیروزی فکر»، به ارائه راهکارهای عملی به منظور زیستنی توام با اعتماد به نفس، کشف توانایی‌های درون، زدودن بسیاری از عادات و تفکرا ت منفی انسان‌ها در مواجه با خود پرداخته است.

مهمترین ایده ای که نویسنده این کتاب، به خواننده منتقل می کند، این است که بر مبنای روانشناسی انسانگرا الگوهای کارامد زندگی را به مخاطب معرفی و کمک می کند تا هرچه بیشتر به انسان‌هایی شادتر، تواناتر و کاراتر بدل شویم. از ویژگی‌های این اثر می توان به صریح و شفاف بودن آن و همچنین دسته بندی به جا و کارامد موضوعات اشاره کرد.

عناوین این کتاب عبارت اند از:

آنان که از روی فکر کار می‌کنند در توفان‌های زندگی غرق نمی‌شوند، فکر، فرمانروای وجود است، فکر هم مایه صحت و هم باعث بیماری می‌شود، ترس بزرگ‌ترین دشمن ما، چگونه می‌توان ترس را شکست داد؟، چگونه بر هیجان‌ها غلبه کنیم، برای این‌که طبع بانشاطی داشته باشید، مضرات بدبینی، قدرت افکار نشاط‌آور، منفی بافی را نابود سازیم، ایمان و اعتقاد، نفوذ افکار، افکاری که موفقیت می‌آفرینند، چگونه اعتماد دیگران را به خود جلب کنیم، بنای خصائص اخلاقی، نقاط ضعف‌مان را از میان ببریم، زیبایی چگونه کسب می‌شود؟، قدرت خیال، با پیری مبارزه کنید، راه تسلط بر فکر و انسان آینده به درجه کمال خواهد رسید

چاپ بیست و ششم این کتاب با ۱۶۰ صفحه و قیمت ۱۳ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز