توسط کتابسرای تندیس

ترجمه ویدا اسلامیه از «فروپاشی» منتشر شد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۳۷:۵۹
کد خبر: ۶۶۲۹۰۵
ترجمه ویدا اسلامیه از «فروپاشی» منتشر شد
رمان «فروپاشی» نوشته بی.ای.پاریس با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ رمان «فروپاشی» نوشته بی.ای.پاریس به تازگی با ترجمه ویدا اسلامیه توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب در گروه آثار مهیج قرار دارد که مخاطبانش می توانند علاقه مندان رمان های «در قطار» یا «دختر گمشده» باشند.

داستان این رمان از یک شب بارانی شروع می شود. کاساندرا از شبی که یک ماشین را در جنگل می بیند، آرام و قرار خود را از دست می دهد. در یک جاده پرپیچ و خم روستایی، زیر بارانی شدید، زنی در ماشین نشسته بوده است؛ همان زنی که کشته شد. کاساندرا تلاش می کند فکر کردن به این جنایت را از سرش بیرون کند اما کاری از دستش بر نمی آید.

در نیمه‌های شبی توفانی، رانندگی در چنین جاده‌ ای خطرناک است و اگر همسر کاساندرا می فهمید که او قولش را شکسته و از آن جاده خطرناک به خانه آمده، حتما خشمگین می شد. اما از آن شب، مسائل ریز و درشتی را فراموش می کند؛ محل پارک ماشینش را، این که دارویش را خورده یا نه، رمز دزدگیر را، یا این را که چرا وقتی بچه ندارد، کالسکه‌ نوزاد سفارش داده است.

تنها چیزی که از یاد کاساندرا نمی رود، زنی است که شاید می توانست نجاتش بدهد؛ و عذاب وجدانی که در پس ذهنش لحظه‌ ای از زمزمه باز نمی ایستد و همچنین تلفن‌های مزاحم  و احساس زیر نظر بودن را...

این کتاب به تازگی با ۴۱۶ صفحه و قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده است.

 

نظر شما