در گفتگو با خبرگزاری برنا عنوان شد:

آغاز پیش‌تولید «داستان شعبده‌باز» به کارگردانی حسین عامری

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۹:۴۴
کد خبر: ۶۶۲۹۴۴
آغاز پیش‌تولید «داستان شعبده‌باز» به کارگردانی حسین عامری
حسین عامری این روزها در پیش تولید یک فیلم تلویزیونی با عنوان «داستان شعبده باز» است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حسین عامری نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تلویزیون از فعالیت جدید خود خبر داد و گفت: نویسندگی و کارگردانی فیلم جدیدی با نام «من و مهتابی» که به عنوان «داستان شعبده باز» تغییر پیدا کرده را قرار است بسازم که تهیه کنندگی این فیلم را نسیم باستانی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: این فیلم در مرحله پیش تولید و انتخاب عوامل است و هفته آینده فیلمبرداری آن آغاز می شود و احتمال دارد تا پایان امسال ساخته شود. «داستان شعبده باز» مربوط به امور استان ها است.

عامری درباره محتوای سریال تلویزیونی «داستان شعبده باز» توضیح داد: این فیلم یک درام فانتزی در ژانر کودک و با محوریت کانون خانواده درباره ایجاد مهر و محبت، تک فرزندی و حفظ تحکیم خانواده است. «داستان شعبده باز» درباره پسربچه ای است که پدر و مادر او در حال جدایی از هم هستند، این پسر بچه یک دوست خیالی دارد که با هم سعی دارند مانع این اتفاق شوند.

این فیلمنامه نویس و کارگردان تلویزیون درباره انتخاب بازیگران فیلم  «داستان شعبده باز» عنوان کرد: انتخاب بازیگرهای این سریال هنوز به صورت کامل مشخص و قطعی نشده است، این روزها در حال مذاکره با بعضی از این بازیگران هستیم و تاکنون همه بازیگرانی که به صورت قطعی برای بازی در این سریال انتخاب شده اند جزو چهره های شناخته شده هستند.

 

گفتگو: سها راستاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز