تعویق در برگزاری همایش «سلطان محمد معمار یزدی»

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۴:۱۷:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۹۷۹
تعویق در برگزاری همایش «سلطان محمد معمار یزدی»
زمان همایش سلطان محمد معمار یزدی به منظور جمع آوری مطالب و مقالات علمی بیشتر به تأخیر افتاد و به بهار سال آینده موکول شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در چهارمین جلسۀ اعضای شواری علمی همایش «سلطان محمد معمار یزدی» که با حضور مهدی مکی‌نژاد، عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر و دبیر علمی این همایش و اعضای شورای علمی این همایش‌ ‌زهره بزرگمهری، فریبا کرمانی، سیدمحمدعلی گلاب‌زاده، سید مجید هاشمی، سلمان نقره‌کار، حمید جلالی و الهام فتاحی دبیر اجرایی آن، صبح شنبه، ۲۳ دی‌ماه برگزار شد، مقرر شد، این همایش بهار ۱۳۹۷ برگزار شود.

مهدی مکی‌نژاد در این جلسه بیان کرد: مطالعه و کنکاش در مورد هنرمندان گذشته به دلیل فقدان منابع مکتوب، کار را برای پژوهشگران سخت می‌کند. درباره سلطان محمد معمار یزدی نیز منابع کمی وجود دارد، به همین منظور برای جمع‌آوری مطالب و مقالات علمی بیشتر، زمان همایش به تأخیر افتاد و به بهار سال آینده موکول شد.

دبیر علمی این همایش تعویق زمان برگزاری این همایش را فرصت مطالعاتی دانست که می‌تواند به محققان در ارائه مقالات با کیفیت کمک کند.  خوشبختانه مقالاتی که تاکنون به دبیرخانه ارسال شده، از کیفیت خوبی برخوردار بوده، اما فرصتی را پیش‌بینی می‌کنیم تا پژوهشگران بیشتری بتوانند در این همایش شرکت کنند.

او  اظهار امیدواری کرد:  برگزاری این همایش بتواند رفرنس‌های خوبی برای محققان در آینده فراهم کند.

در این نشست همچنین مقرر شد ویژه‌نامه‌ای، که شامل خلاصه مقالات، یادداشت‌ها و مطالب علمی است، در زمان برگزاری همایش منتشر شود.

در ادامه این نشست سید مجید هاشمی نیز به ارائه دستاوردهایی که از بررسی آثار سلطان محمد به دست آمده پرداخت و موضوعاتی را که می‌توان در این زمینه بررسی کرد و همچنین برای سفارش مقالات علمی در نظر گرفت را مطرح کرد.

57622059

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز