در ستایش چای و بربری!

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۵۷:۰۷
کد خبر: ۶۶۲۹۸۴
در ستایش چای و بربری!
143 مین شب شعر طنز «در حلقه رندان» با تلخی حادثه سانچی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ 143مین شب شعر طنز «در حلقه رندان» حوزه هنری با کنایه ها و شعرخوانی طنز درباره فیلترینگ تلگرام، شرایط اقتصادی کشور، سینما و گرامیداشت یاد شهدای دریانورد همراه شد.

به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر؛ 143مین شب شعر طنز «در حلقه رندان» شب گذشته-یکشنبه 24 دی- در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. این برنامه با ذکر صلوات و فاتحه و طلب آرامش برای شهدای دریانورد و خانواده های آن ها آغاز شد.

داریوش کاردان مجری این برنامه نیز اجرای خود را با تسلیت گفتن به خانواده قربانیان حادثه آتش سوزی نفتکش سانچی آغاز کرد. وی گفت: هیچ زمانی بر ما نمی گذرد که در آن حادثه ای اتفاق نیافتد. ماجرای کشتی سانچی بدون توجه به خسارت های مالی-که البته در برابر پول هایی که هاپولی می شود هیچ نیست- از نظر دست دادن 30 نفر از دریانوردان، متخصصان و کسانی که بار سنگین اقتصادی کشور را با حمل نفت به دوش می کشند، برای همه ما دردناک است.

کاردان ادامه داد: مصیبت ها که به صفر نمی رسند اما از خدا می خواهیم تعدادشان را کم کند. مگر مردم چقدر باید عذاب بکشند؟!

این جلسه با شعرخوانی فرامرز ریحان صفت آغاز شد و سپس عباس ثمری شعری عاشقانه را تقدیم کرد. محمد حسن صادقی هم جوابیه ای را به سبک یکی از قصیده های ناصر خسرو درباره «بربری» خواند.

پس از آن ابوالقاسم صلح جو شاعر شیرازی چند کاریکلماتور را تقدیم حاضران کرد.

درپایان محفل ادبی «در حلقه رندان» مژگان مطهری چند کاریکلماتور، عبدالله مقدمی شعری در وصف چایی، سید امیر سادات موسوی، صابر قدیمی و بانی اشعاری را تقدیم مخاطبان و علاقه مندان شعر طنز کردند. 

 
 

 

 

نظر شما