کار سخت احسان علیخانی در ویژه برنامه سال تحویل ۹۷

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۶:۰۱:۳۴
کد خبر: ۶۶۳۱۳۸
کار سخت احسان علیخانی در ویژه برنامه سال تحویل ۹۷
احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 97 را تهیه میکند.

به گزارش خبرگزاری «برنا» ؛ احسان علیخانی که معمولاً اجرا و تهیه کنندگی ویژه‌برنامه سال تحویل را در شبکه سه برعهده دارد آغاز سال 97 نیز همراه مردم خواهد بود.

براساس اطلاعات به دست آمده این ویژه برنامه برخلاف سالهای گذشته به لحاظ زمانی محدودتر و در چند ساعت روی آنتن می‌رود و احسان علیخانی و تیم تولید از روزهای قبل وارد پیش تولید جدی این برنامه شدند.

از آنجایی که روز اول فروردین برابر با سه رجب در تقویم آمده که سالروز شهادت امام علی النقی (ع) است علیخانی کار سختی برای تولید این ویژه برنامه در پیش دارد چراکه طبیعتاً با ملاحظات فراوانی باید دست به برنامه سازی بزند اما از آنجایی که او نشان داده در مناسبت ها به طور ویژه عمل میکند و سوژه های بکری برای به تصویر کشیدن دارد پیش بینی می‌شود مانند  سنوات گذشته سال تحویل 97 نیز او پربیننده ترین  ویژه برنامه را تولید و اجرا کند.

لازم به ذکر است که «سه ستاره» امسال پخش نخواهد شد و همانطور که علیخانی سال گذشته در یکی از قسمت های این برنامه اشاره کرد که در سال 96 «سه ستاره» را تولید نخواهد کرد روی این حرف ماند و تنها به ساخت ویژه برنامه سال تحویل بسنده کرد.

گفتنی است ویژه برنامه سال تحویل 96 با تهیه و اجرای علیخانی یکی از متفاوت ترین و با کیفیت ترین برنامه های این سالها بود که هم به زعم صاحب نظران خروجی مثبتی داشت و هم از نظر مردم با بالاترین آمار تماشاگر ، پربیننده ترین برنامه این زمان مشخص شد.

 

 

نویسنده: دنیا خمامی

نظر شما
پرونده ویژه