شرکت ۵۳ نویسنده در داوری دومین جایزه ادبی چهل

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۴:۵۱:۵۵
کد خبر: ۶۶۳۴۴۲
شرکت ۵۳ نویسنده در داوری دومین جایزه ادبی چهل
پنجاه و سه نویسنده واجد شرایط حضور در دومین دوره جایزه ادبی چهل شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دبیرخانه دومین دوره جایزه ادبی چهل اعلام کرد تا کنون پرونده ۵۳  تن از واجدین شرایط حضور در مرحله اول داوری را دریافت و ثبت کرده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جایزه به دلیل رشد قابل توجه تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به دور قبل و زمانبر شدن بررسی کارنامه نویسندگان واجد شرایط توسط هیات بررسی اولیه، اعلام اسامی دور اول با تعویق انجام خواهد شد.   

جایزه ادبی چهل به صورت دوسالانه با حمایت مکتب تهران به قصد ایجاد ارتباط بین نسل های مختلف ادبیات داستانی و برقراری پلی مشترک بین نویسندگان و هنرمندان برگزار می شود.

در این دوره نویسندگان فارسی زبان با حداقل سه اثر داستانی منتشر شده با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و دارای شرایط سنی سی و پنج تا چهل سال شرکت خواهند کرد و کارنامه سالهای فعالیتشان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

دبیری جایزه ادبی چهل در این دوره را جناب آقای علی خدایی  بر عهده خواهند داشت.

داوری این دوره در دو مرحله برگزار می شود، دور اول به صورت نظر سنجی گسترده از  نویسندگان، روزنامه نگاران و منتقدان انجام می شود و دور دوم داوری به صورت متمرکز توسط جمعی از هنرمندان صاحب نام و معتبر در حوزه های سینما، تاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و معماری  برگزار خواهد شد.

موسسه فرهنگی و هنری مکتب تهران با توجه به زمینه فعالیتش در تمام حوزه های هنری معاصر امیدوار است با برگزاری این جایزه فرهنگی امکان معرفی آثار نویسندگان  نسل جوان ایران را به نسل های پیشین و پیوند ادبیات داستانی را با سایر هنرهای معاصر برقرار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز