«جایی دیگر» در کاخ سعدآباد

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۶:۵۱
کد خبر: ۶۶۴۱۴۹
«جایی دیگر» در کاخ سعدآباد
نمایشگاه نقاشی سروناز سلطانی با نام «جایی دیگر» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ١٣ اثر حاضر در این مجموعه و در اندازه ١٠٠ در ١٢٠ سانتیمتر تلاشی است مستمر برای زنده نگه داشتن یادها و خاطره‌ها، و بازنگری بخشی از روزگار گذشته که رو به فراموشی است.

تکنیک به کار گرفته شده در خلق این آثار ترکیب مواد بوده و اغلب آثار، به واسطه به کارگیری مواد مختلف،  دارای کمی برجستگی نسبت به سطح بوم نقاشی است.

سروناز سلطانی نقاشی را از سنین کودکی آغاز کرده است؛ او پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبای تهران در چندین نمایشگاه گروهی شرکت کرده که ازان میان می توان به نمایشگاه پرتره نگاری مشاهیر ایران اشاره کرد.

در  تازه ترین آثار او نوعی توهم میان بودن‌ها و رفتن‌ها وجود دارد، نوعی گفتمان میان نسل‌ها و تقابلی میان حال و گذشته، که تلاش شده با درهم‌آمیختگی میان رنگ‌های بدیع و تنیده شده در گذر زمان، یادها و خاطره‌هایی از روزگار گذشته در ذهن مخاطب زنده شود.

این نمایشگاه ۲۹ دی‌ماه در نگارخانه موزه هنرهای زیبا مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان برای بازدید از آن می‌توانند تا ٦ بهمن، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٦ و روزهای جمعه از ساعت ٩ تا ٢٠ به این مجموعه مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز