تکلیف «هفت» مشخص شد؛

مهران مدیری روی صندلی اجرای «هفت» نشست/ آیا «اول‌مارکت» او را مجبور به این حضور کرده است؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۶:۴۹
کد خبر: ۶۶۴۱۵۷
مهران مدیری روی صندلی اجرای «هفت» نشست/ آیا «اول‌مارکت» او را مجبور به این حضور کرده است؟
مجری برنامه «هفت» در روزهای جشنواره فیلم فجر مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ پس از کش و قوس فراوان و سردرگمی مخاطب  برای پی بردن به نام مجری فصل جدید برنامه هفت ، امروز ناصر کریمان ؛ مدیرگروه شبکه سه سیما نام مهران مدیری را به عنوان مجری این برنامه رسماً اعلام کرد.

خبری که چند شب پیش نیز در کانال خبری صبا اعلام شده بود و البته قبل تر از آن نیز خبرگزاری فارس هم به عنوان گمانه از احتمال وقوع آن یاد کرده بود ؛ اتفاقی که برای خیلی از مخاطبان جذاب و کنجکاوی برانگیز است اما اینکه در عمل چقدر میتواند اجرای این شخص به فرم کلی برنامه «هفت» نزدیک باشد را باید منتظر بمانیم و ببینیم.

طبیعتاً با توجه به اینکه مدیری چهره ای است که تعامل خوبی با اهالی رسانه ندارد و هنرمند اهل مصاحبه ای هم نیست و از طرفی خیلی به در افتادن با همکاران سینمایی خود علاقه ای ندارد و از ایجاد هر گونه حاشیه ای با این افراد در روابطش هم معمولا اجتناب کرده است شاید انتظار یک برنامه چالشی را در این ده شب نباید از «هفت» داشته باشیم اما تقابل این چهره با صاحبان آثار در جشنواره فیلم فجر میتواند جذاب باشد.

تنها نکته ابهام برانگیز این اتفاق هم برمیگردد به مرحله اول و اینکه چطور مدیری راضی به این حضور شده است و شاید در بدبینانه ترین حالت بتوان اینطور پنداشت که مدیری به واسطه قراردادش با اول مارکت است که مجبور به حضور در این برنامه شده و هرجایی که آنها بخواهند مدیری باید برود. شاید هم در ادامه تجربیات متفاوتش از شبکه نمایش خانگی و سینما حالا به اجرای یک برنامه سینمایی هم ترغیب شده هرچند که احتمال فرضیه اول به دلایلی بیشتر است.

دستمزد این مجری هم یک عامل حساسیت برانگیز برای اهالی رسانه است که کریمان در این باره به «باشگاه خبرنگاران جوان» در پاسخی هوشمندانه گفته است: هنوز برنامه «هفت» را برآورد نکرده‌ایم و دستمزد مجری مشخص نیست؛ به همین خاطر بیشتر مسائل حاشیه‌‌ای است. این موضوع یک حوزه کارشناسی دارد و مجموع نظارت مدیریتی در داخل سازمان، بخش خصوصی و حوزه تهیه‌کنندگان سینما، برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند. اولین رکن ما در برنامه‌سازی جذب مخاطب، آرمان‌ها و اهداف نظام است و در این چارچوب‌ها به یک جمع‌بندی می‌رسیم؛ بنابراین هر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود با مصلحت سازمانی تطبیق خواهد داشت.

در نهایت آن چیزی که مهم است این است که بالاخره تکلیف رسانه و مخاطب با مجری «هفت» مشخص شد درحالی که دیگر این خبر و حواشی پیرامونش لوث شده بود و بیشتر به یک بازی رسانه ای برای احیای دوباره این برند یعنی «هفت» شبیه بود.

گفتنی است مهران مدیری در فصل گذشته یک بار در جایگاه مهمان درحالی که به کمتر برنامه ای رفته بود به هفت دعوت و روبروی بهروز افخمی نشست.

«هفت» به تهیه کنندگی سعید پروینی در دوران جشنواره هرشب از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز