کدام بازیگر کل دستمزدش را به خیریه داد؟

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۵:۲۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۴۲۰۳
کدام بازیگر کل دستمزدش را به خیریه داد؟
شالامی: من هیچ نفعی از بابت کارم در این فیلم نمی‌خواهم و به همین خاطر کل دستمزدم را وقف سه سازمان خیریه خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری برنا ؛

تیموتی شالامی بازیگر جوان امریکایی که این روزها با فیلم «مرا به نامت صدا بزن» به شهرتی بی‌سابقه دست یافته، دیشب در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد دستمزدی را که بابت بازی در فیلم جدید وودی آلن دریافت کرده به کمپین «تایمز آپ» به منظور مقابله با آزار جنسی اهدا می‌کند. دیروز هم ربکا هال بازیگر این فیلم وودی آلن تصمیم مشابهی گرفت و آن را اعلام کرد.

شالامی 22 ساله در توضیح این تصمیم نوشته است: «در چند مصاحبه اخیرم از من درباره تصمیم برای همکاری با وودی آلن در تابستان گذشته سوال شد ... تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است: من هیچ نفعی از بابت کارم در این فیلم نمی‌خواهم و به همین خاطر کل دستمزدم را وقف سه سازمان خیریه خواهم کرد.»

شالامی تابستان گذشته در فیلم جدید وودی آلن تحت عنوان «یک روز بارانی در نیویورک» مقابل دوربین رفت. تصمیم این بازیگر نوظهور که در فصل جوایز امسال بارها و بارها از سوی حلقه‌های مختلف منتقدان و نهادهای صنفی مختلف نامزد دریافت جایزه شده، در پی موجی از رسوایی‌های اخلاقی هالیوود صورت گرفته است. با حواشی مربوط به اتهامات جنسی هاروی واینستین، بار دیگر نام فیلمسازانی مانند وودی آلن و رومن پولانسکی در گذشته سابقه اتهاماتی مشابه را در پرونده داشتند سر زبان‌ها افتاد.

در سال 2014، دیلن فارو دختر خوانده آلن با انتشار نامه‌ای سرگشاده در روزنامه نیویورک تایمز به افشاگری درباره سوءاستفاده‌های جنسی پدر خوانده‌اش پرداخت. چند روز پیش هم گرتا گرویگ نویسنده و کارگردان درام کمدی تحسین شده «لیدی برد» که در فیلم «تقدیم به رم با عشق» سابقه همکاری با آلن را داشت اعلام کرد از همکاری با فیلمساز باسابقه هالیوود پشیمان است و اگر آن زمان، به اندازه حالا آگاه بود هرگز تن به چنین ایفای نقش در فیلم آلن نمی‌داد با این که با فیلم‌های او بزرگ و خودش امروز تبدیل به کارگردان سینما شده است. «لیدی برد» نخستین فیلم بلند گرویگ است که با تحسین منتقدان در فصل جوایز روبه‌رو شده است.

 

نظر شما