تئاتر فجر از نگاه «چشم شب روشن»

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۶۵۰۴۳
تئاتر فجر از نگاه «چشم شب روشن»
«چالش ها و چشم اندازهای جشنواره بین المللی تئاتر فجر» در مجله شبانگاهی شبکه چهار سیما بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  مهرداد رایانی مخصوص مجری کارشناس بخش تئاتر «چشم شب روشن» امشب میزبان محسن حسینی بازیگر ، کارگردان و تئوریسین با تجربه تئاتر و آراز بارسقیان داستان‌نویس و مترجم می شود.

 رایانی مخصوص با میهمانان این برنامه در خصوص «چالش ها و چشم اندازهای جشنواره بین المللی تئاتر فجر» گفتگو خواهد کرد.

محسن حسینی بازیگر ، کارگردان و تئوریسین با تجربه تئاتر سالها در آلمان تحصیل کرده است. او طی دهه های گذشته تجربه و دانش خود را در دو زمینه بازیگری و کارگردانی تقسیم کرده است. فرم کاری حسینی در کارگردانی تئاتر مبتنی بر رویا ، حرکت و پرفورمنس است . او سال قبل نمایش دیوان غربی – شرقی را روی صحنه اجرا کرد.

آراز بارسقیان داستان‌نویس و مترجم جوانی است که به داستان، سینما و تئاتر علاقه‌مند است. او متولد 1362 است و به مطالعه در خصوص ادبیات داستان پرداخته و آثاری را ترجمه کرده است.از جمله مهم‌ترین آثار او می‌توان به رمان «باسگا»، رمان «یکشنبه»، داستان کوتاه «غریبه»، ترجمه فیلم‌نامه «درخشش ابدی ذهن بی‌آلایش» اثر چارلی کافمن و ترجمه «من همسر خودم هستم» اثر داگ رایت اشاره کرد. همچنین او نمایشنامه «گام زدن بر یخ‌های نازک» را به همراه غلامحسین دولت‌آبادی نوشته است که در سی‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جزو نمایشنامه‌های برگزیده مسابقه نمایشنامه‌نویسی است.

مجله شبانگاهی «چشم شب روشن» به تهیه‌کنندگی امیر قمیشی و با اجرای محمد صالح علا کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز