نمایش هوتن شکیبا تمدید شد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۵۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۵۲۳۳
نمایش هوتن شکیبا تمدید شد
نمایش «100%» بعد از جشنواره تئاتر فجر در دو نوبت ساغعت 18 و 21 تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری برنا؛ نمایش «100%» به دلیل استقبال بی نظیر مخاطبان در اجرای مجدد خود بعد از جشنواره بین اللملی تئاتر فجر (9 بهمن14 بهمن) طی دو نوبت ساعت 18 و 21 روی صحنه می‌رود. لازم به ذکر است این نمایش روز 9 بهمن ساعت 17 اجرا می‌شود اما دیگر این اجرا تمدید نخواهد شد.

نمایش«۱۰۰%» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی در حالی روی صحنه رفته است که هوتن شکیبا در حال حاضر تئاتر «الیور توییست» را در جشنواره تئاتر فجر دارد . بر روی صحنه است. دیگر بازیگر «۱۰۰%»، ستاره پسیانی است.نمایشنامه این نمایش نوشته مارکس لید است و ترجمه آن را وحید رهبانی انجام داده و همچنینمجری طرح «۱۰۰%» محمد قدس است.

این نمایش از اواخر آذر در تماشاخانه ایرانشهر بر روی صحنه رفت. اسماعیل کاشی سال گذشته، نمایش پر مخاطب «سه خواهر» را در تالار مولوی بر روی صحنه برده بود.

این احتمال نیز وجود دارد که نمایش دیگر هوتن شکیبا به نام «اولیور توئیست» با حضور تعداد زیادی از هنرمندان شاخص و شناخته شده نیز به خاطر استقبال زیاد مخاطبان تمدید شود. لازم به ذکر است نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری حریر هنر شرق از اول آذر ماه ساعت ١٨ در تالار وحدت به صحنه رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز