سوالی که برای شهروندان در فضای مجازی پیش آمده است

۱۲ میلیارد کجاست آقای مدیری؟!

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۰۷:۰۹
کد خبر: ۶۶۵۴۷۰
۱۲ میلیارد کجاست آقای مدیری؟!
حواشی دورهمی و مهران مدیری تمام نشدنی است این بار علامت سوال های بزرگی در مسائل مالی و اسپانسرینگ این برنامه به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا؛ چند روزی است که متنی در کانال های تلگرامی دست به دست می شود و در آن اشاره شده که حجم قابل توجهی از پول اسپانسرینگ برنامه بدون تعلق گرفتن به مخاطبان «دورهمی» روی هوا می‌ماند و معلوم نیست این پول به چه کسی یا کسانی می‌رسد و اساساً چرا هیچ مرجعی در این باره پاسخگو نیست. در بخشی از این متن که شاید یک شهروند عادی آن را به نگارش درآورده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته ، آمده است:

روز شنبه در قرعه کشی برنامه «دورهمی» رییس اول مارکت اعلام کرد که یک میلیون و سیصد و هشتاد و نه هزار و هفتصد و ده (١٣٨٩٧١٠) کد قرعه کشی برای آنهایی است که عدد یک را به ٣٠٨٠ فرستادند این در حالی است که ده هزارتومان از شارژ همه این افراد کسر شده است که به عبارتی می‌شود :

10000 * 1,389,710 = 13,897,100,000

یعنی جمع نهایی آن مبلغی نزدیک به سیزده میلیارد و هشتصد و نود و هفت میلیون و یکصد هزار تومان می‌شود که توسط مردم پرداخت شده است. اما در مقابل این حجم پرداختی جوایزی که تعلق می‌گیرد به شرح زیر است :

٨٠٠ عدد موبایل و تبلت که اگر برای هرکدام میانگینی یک میلیونی در نظر بگیریم به عدد هشتصد میلیون تومان می‌رسیم.

٢ دستگاه خودروی ٣۲۰ میلیون تومانی که میشود ٦٤٠ میلیون تومان

و جمع مبلغ جوایز: 800000000 + 640000000 = 1440000000

با این احتساب یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان هزینه جوایز  قرعه کشی در برنامه «دورهمی» می‌‍شود و از حدود ١٤ میلیارد پولی که مردم پرداخت کرده اند داده اند حدود 12 و نیم میلیارد تومان معلوم نیست کجا می‌رود؟ چقدر به جیب مهران مدیری و چقدر اول مارکت!

بدیهی است خبرگزاری برنا در این زمینه هیچ اظهارنظری نمی کند تا یکی از پاسخگویان مرتبط با این حوزه از برنامه دورهمی جواب سوالات طرح شده را بدهد؛ این  مساله سوال بزرگی است که نمیتوان از پاسخ آن غافل ماند، اما باید دید که حامیان مالی «دورهمی» یا مهران مدیری نسبت به این موضوع پاسخگو هستند یا خیر؟ و از سویی دیگر سوال مهم تر هم این است که آیا بازرگانی سازمان در درجه اول از این موضوعات طرح شده باخبر هستند و توجیهی در این باره وجود دارد یا آنها هم کاملا بی اطلاع هستند؟

57522779

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز