منچ بازی یک شبکه تلویزیونی

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۶۵۶۰۲
منچ بازی یک شبکه تلویزیونی
مسابقه تلویزیونی «منچ» با طرحی از بازی سنتی منچ از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، طراح و تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «منچ» با اشاره به شکل و محتوای این مسابقه گفت: مسابقه تلویزیونی منچ برگرفته از بازی سنتی منچ است که در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود.

عباس مهین رنجبر ادامه داد: این برنامه در ۳۳ قسمت تولید و پخش خواهد شد که در هر برنامه چهار تیم پنج نفره ( آقایان) به رقابت در مسیر مسابقه منچ می‌پردازند و در هر تیم یک نفر به عنوان سرگروه، یک نفر به عنوان یار عملیاتی و سه نفر جهت حرکت در مسیر پله‌های منچ و موانع طراحی شده، شرکت خواهند کرد.

او اضافه کرد: بعد از رسیدن سه نفر از گروه به مسیر پایانی به عنوان قهرمان معرفی می‌شوند و جوایز نفیس خود را دریافت می‌کنند. در ۳۲ برنامه، ۳۲ تیم قهرمان با ثبت بیشترین امتیاز در جدول مسابقات معرفی می‌شوند و چهار تیم برتر که بالاترین امتیاز و رکورد را در این جدول ثبت کنند در قسمت ۳۳ برنامه و فینال حضور داشته که با رقابتی سخت‌تر اگر به قهرمانی برسند به جایزه ویژه دست خواهند یافت.

او به چگونگی ثبت‌نام برای مسابقه منچ اشاره و تاکید کرد: سر گروه‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه پنج سیما ثبت‌نام کرده و بعد از تایید ثبت‌نام از طریق کانال تلگرام menchtv۵@ هماهنگی‌ها انجام و اطلاع‌رسانی می‌شود.

رنجبر با اشاره به حضور تماشاگران در این برنامه تلویزیونی تصریح کرد: هر تیم می‌تواند ۲۰ نفر به عنوان تماشاگر و هوادار جهت حضور در این برنامه معرفی کند. یک نفر به عنوان سرپرست خانواده یا نماینده تماشاگران در سایت ثبت نام می‌کند و منتظر تماس از طریق کانال تلگرام منچ می‌ماند.

او  خاطرنشان کرد: خانواده‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها، ادارات نیز می‌توانند با مراجعه به سایت و ثبت‌نام اولیه جهت حضور در این برنامه با ما در ارتباط باشند.

مسابقه تلویزیونی «منچ» کاری از گروه تهران و شهروندی به تهیه‌کنندگی و طراحی عباس مهین رنجبر و کارگردانی داریوش کفایتی برای شبکه پنج سیما تولید می‌شود و اجرای این مسابقه را احمد و مجید رجبی برعهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز