شبکه افق میزبان «انقلاب زیبا» می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۶:۳۳
کد خبر: ۶۶۵۶۹۱
شبکه  افق میزبان «انقلاب زیبا» می‌شود
سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» از این هفته هر شب روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «انقلاب زیبا» مجموعه ای تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۳ به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی حامد عنقا و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده است که پیش از این از شبکه یک سیما روی آنتن رفته است.

این سریال ماجراهای زندگی زیبا و حامد را روایت می‌کند که در یک شرکت معماری همکار هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند، اما جابر ناپدری زیبا در کودکی، زیبا و مادرش را ترک کرده و از کشور خارج شده است. از طرفی پدر حامدو پدر و مادر واقعی زیبا در مبارزات قبل از انقلاب در زندان‌های حکومت پهلوی کشته شده اند. و او (حامد ) با مادر خود زندگی می‌کند. زیبا در خانواده‌ای با تفکرات مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت‌هایی با حامد دارد، اما با وجود این هر دو به یکدیگر علاقه‌مندند. حامد و زیبا در تدارک برگزاری مراسم عروسی هستند که اتفاقی غیرمنتظره روی می‌دهد. بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره و ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز ازهم پاشیدگی پیش می‌برد.

موسیقی تیتراژ انقلاب زیبا با آهنگسازی امیر توسلی و خوانندگی محمدرضا علیمردانی اجرا شده است.

آتیلا پسیانی، آزاده صمدی، علیرضا کمالی، فریبا کوثری، نوش آفرین رحمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، رضا افشار، شقایق فراهانی، مجید مظفری و نیوشا مدبر از جمله بازیگران این سریال هستند.

«انقلاب زیبا» در 23 قسمت از شنبه 30 هر شب به جز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 23:30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 9:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز