در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر

تفاهمنامه‌ برپایی بخش «تجلی اراده ملی» در اروند امضا شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۲:۴۷
کد خبر: ۶۶۵۷۳۷
تفاهمنامه‌ برپایی بخش «تجلی اراده ملی» در اروند امضا شد
تفاهمنامه‌ برپایی بخش «تجلی اراده ملی» توسط منطقه آزاد اروند با حضور ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به امضا رسید.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی فیلم فجر، جلسه امضای تفاهمنامه بخش «تجلی اراده ملی» صبح امروز ۱ بهمن ماه در ستاد برپایی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر با حضور ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره، همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، نماینده منطقه آزاد اروند و مهدی قربان‌پور مدیر بخش تجلی اراده ملی برگزار شد. 

در این جلسه، تفاهمنامه‌ای میان دبیر جشنواره و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند برای برپایی بخش تجلی اراده ملی در آبادان و خرمشهر امضا شد.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند بعد از پایان جشنواره ملی فیلم فجر میزبان سینماگران و داوران بخش تجلی اراده ملی می شوند.

این مراسم عصر سوم اسفند ماه در آبادان برگزار می شود.

با توجه به اثر بخشی و فرهنگسازی سینما برای جامعه ایرانی و از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی می‌تواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند، پس از سه سال بخش ویژه‌ای با عنوان «تجلی اراده ملی» با مشارکت سازمان‌های دولتی و غیردولتی در جشنواره سی و ششم ملی فیلم فجر برگزار می‌شود.

سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار می شود.

 

نظر شما