پولاد کیمیایی مقصر را اعلام کرد

حاشیه‌های «قاتل‌اهلی» ، خالق «قیصر» را راهی بیمارستان کرد

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۲۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۸۰۹
حاشیه‌های «قاتل‌اهلی» ، خالق «قیصر» را راهی بیمارستان کرد
در گفتگوی تازه فرزند مسعود کیمیایی مشخص شد که چه موضوعاتی پدرش را راهی بیمارستان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ روز گذشته پولاد کیمیایی در گفتگو با برنا از وضعیت پدرش اعلام رضایت و عنوان کرد که مسعود کیمیایی امروز از بیمارستان ترخیص می‌شود. کیمیایی به خاطر جراحی تنگی نخاع در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

اما ماجرا گویا به کمی عقب تر برمیگردد جایی که این کارگردان محبوب و شاخص سینمای ایران درگیر این ناراحتی جسمی شد و نیاز به جراحی پیدا کرد.

پولاد کیمیایی در گفتگو با «شرق» دلایل بروز این عارضه را حاشیه های مکرری که به خاطر «قاتل اهلی» به وجود آمد دانست ؛ حاشیه هایی که ریشه در درگیری با منصور لشگری قوچانی، تهیه کننده این فیلم، داشت و پس از آن اعتراض پرویز پرستویی و اظهارات تندش نیز به آن اضافه شد.

اما درحالی که اغلب سینمادوستان نگران حال خالق «قیصر» هستند پولاد عنوان کرده است: در ماه‌های گذشته پدر استرس زیادی داشت و ماجراهایی که در مورد فیلم اخیرش «قاتل اهلی» داشت، فشار روحی سنگینی را متحمل شد و تحت فشار بود و در نهایت دکتر صمدیان که زحمت بسیاری برای درمان بیماری پدر کشید، تصمیم قطعی را درباره اینکه بهتر است پدر جراحی شود دادند و با اینکه عمل بسیار پرریسکی به دلیل شرایط سنی و بیماری قلبی پدر بود، پذیرفتیم که این عمل انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز