علی رویین تن در گفتگو با برنا مطرح کرد

زیباترین اتفاق زندگی‎کارگردان سینما در جشنواره فیلم های ورزشی رخ داد

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۸۴۷
زیباترین اتفاق زندگی‎کارگردان سینما در جشنواره فیلم های ورزشی رخ داد
رویین تن: زیباترین اتفاق زندگی‎ام اهدای جایزه جشنواره فیلم‎های ورزشی به خانواده ورزشکار شهید بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سرپرست هیأت داوران یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی با بیان اینکه داور جشنواره های متعدد سینمایی و تئاتری بوده است، اظهار کرد: با این وجود اما یکی از بهترین اتفاقات زندگی ام اهدای جایزه ویژه هیأت داوران در این جشنواره به یک خانواده شهید بود.

علی روئین تن افزود: جایزه ویژه هیأت داوران با موضوع ورزش و سبک زندگی فعال به خانواده شهید رضایی مجد اهدا شد که بهترین گل زندگی اش را با شهادت زد و قهرمان ملی ما است.

وی با اشاره به اینکه ای کاش این همه زیبایی زیر غبار حرف های ناصواب و حاشیه ها و اخبار کذب گم نشود، افزود: این جایزه تا سال ها در خاطره جشنواره های سینمایی ایران می ماند  و ستایش شهادت مهمترین جایزه هیأت داوران بود.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی با حضور آثار بیش از 23 کشور در بخش فیلم و 44 کشور در بخش عکس، 25 تا 27 دی ماه در تهران برگزار شد. در مراسم پایانی این رویداد جایزه بهترین اثر جشنواره با موضوع ورزش و سبک زندگی فعال از سوی هیأت داوران به خانواده شهید امیر رضایی مجد در فیلم «کاپیتان امیر» اهدا شد.

«کاپیتان امیر» روایت زندگی شهید مهدی رضایی مجد بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی است که در بخش مسابقه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی به نمایش درآمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز