جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی

شیرخوارگاه آمنه، میزبان قصه‌گویان می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۶۶۱۴۹
شیرخوارگاه آمنه، میزبان قصه‌گویان می‌شود
در دومین روز از برگزاری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، «شیرخوارگاه آمنه»،‌ «سرای محله‌ی باغ آذری» و «مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری» میزبان قصه‌گویان است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ از ساعت 10 تا 12 این روز آرزو حقیقی با قصه «قیچی که دنبال کار می گشت» و ملیحه کریمی با قصه «گرگ نقاش» به روایت قصه‌هایشان برای کودکان شیرخوارگاه آمنه خواهند پرداخت. این دو قصه‌گو از برگزیدگان استان فارس و بوشهر در مرحله‌ی منطقه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی‌اند.

در همین روز ساره وفا از استان مرکزی و محمدجواد جعفری از استان کرمان قصه‌های «حمزه پهلوان» و «هفت برادر» را در سرای محله‌ی باغ آذری روایت می‌کنند. این اجراها نیز از ساعت 10 تا 12 صبح خواهد بود.

در بعدازظهر روز سوم بهمن، محسن ساجدی‌فر مربی کتاب‌خانه سیار شهری کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی داستان «دختر چهل گز قد و چهل گز مو» را برای مخاطبان در مرکز تئاتر کانون روایت می‌کند. این اجرا از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد.

گفتنی است این اجراها با هدف دوستی دوباره‌ی اقشار مختلف مردم با سنت قصه‌گویی صورت می‌گیرد. دبیرخانه‌ی جشنواره تلاش دارد تا هر سال مخاطبانی از طیف‌های مختلف شنونده‌ی داستان‌ها باشند.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا 5 بهمن 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز