تحلیل برنا از انتخاب رضارشیدپور برای گفتگو با دکتر روحانی

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۵:۲۵
کد خبر: ۶۶۶۱۸۲
تحلیل برنا از انتخاب رضارشیدپور برای گفتگو با دکتر روحانی
رضا رشید پور مجری برنامه حالا خورشید، امشب در مصاحبه تلویزیونی رییس جمهور با ایشان گفتگو خواهد کرد. تحلیل برنا از این اتفاق را در ادامه می‌خوانید.

رضا رشیدپور که پیش از این در برنامه شرایط خاص سابقه اجرا داشته و توانست با چهره ها و مقامات مهم سیاسی گفتگوهای متفاوتی در دهه فجر داشته باشد امشب میزبان رییس جمهور خواهد بود تا دکتر حسن روحانی گزارشی از قریب به صد روز گذشته را به مردم به صورت زنده ارائه دهد.

اتفاقی که میتوان آن را یک تحول مثبت در این موضوع دانست و باید مدیران سازمان را بابت آن تحسین کرد چراکه تا پیش از این عادت داشتیم به گزینش چهره های خنثی و تکراری که روبروی رئیس جمهور می‌نشستند و هرچند در دو مقطع ندا سپانلو و المیرا شریفی مقدم به عنوان زنان مجری و گوینده شاخص تلویزیون توانستند تفاوت هایی در نوع این گفتگو ایجاد کنند اما قطعا میتوان رضا رشیدپور را متفاوت ترین گزینه برای این رخداد دانست.

مخاطب ، رشیدپور را به اجرای برنامه های ترکیبی وگفتگو محور چالشی می‌شناسد که شاید  بیشتر از چهره های سیاسی میزبان چهره های هنری یا ورزشی را به عهده گرفته  اما نباید این را فراموش کنیم که او در «شرایط خاص» و «دید در شب» که برنامه اینترنتی بود توانست سابقه درخشانی برای خود در این حوزه جمع کند که برای رئیس جمهور هم احتمالا این امر قابل اعتنا جلوه کرده است. هرچند نباید از قلم بیفتد که بدون شک یکی دیگر از دلایلی که رشیدپور را مناسب اجرای امشب می‌کند حضور او در تیم تبلیغاتی دوره اول کاندیداتوری دکتر حسن روحانی است که قطعا به او این فرصت را می‌دهد تا از آشنایی نسبی او به شخص رییس جمهور در فضاسازی یک گفتگوی داغ و پرتیتر یاری بگیرد.   

نکته جالب این است که رشیدپور در چند ماه گذشته و در آغاز دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی در مقاطع مختلف ، به عنوان یک منتقد وارد عمل شد و در برنامه حالا خورشید انتقادات خود را به برخی از اتفاقات اجتماعی و سیاسی صراحتاً عنوان کرد. باید دید، امشب این برنامه ساز و مجری تلویزیون می‌خواهد در همان شمایل صریح و چالشی وارد عمل شود و سوالاتش را از رییس جمهور مطرح کند یا به مانند خروجی سایر مجریان این برنامه خاص ، صرفاً بیان کننده سوالات خواهد بود و موضع خاصی در برابر این مقام ارشد سیاسی ندارد.

رشیدپور حالا با برنامه حالا خورشید که برنامه صبحگاهی و پرانرژی است روی آنتن شبکه سه به عنوان مجری و تهیه کننده می‌رود که در گفتگویی روز گذشته اعلام کرد این برنامه را تا اسفند ماه ادامه و پس از آن به استراحتی کوتاه می‌پردازد و قصد دارد سری جدید دید در شب را در گفتگو با چهره های شاخص بین المللی ادامه دهد.

 

نویسنده : دنیاخمامی (دبیر فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز