آثار جدید نویسنده جوان در گفتگو با برنا مطرح کرد

سارا عرفانی: «دختر ماه» را بر اساس زندگی حضرت‌معصومه (س) نوشته‌ام

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۵:۴۸:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۳۹۶
سارا عرفانی: «دختر ماه» را بر اساس زندگی حضرت‌معصومه (س) نوشته‌ام
سارا عرفانی جدید ترین اثر خود را با نام «دختر ماه» برای گروه سنی نوجوان نوشته که تا پایان سال منتشر می شود همچنین داستان «شربت خوشمزه» را برای کودکان نوشته که سال آینده چاپ می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سارا عرفانی نویسنده کودک و نوجوان از فعالیت های جدید خود خبر داد و گفت: کتاب «دختر ماه» درباره داستان زندگی حضرت معصومه (س) را برای رده سنی نوجوانان نوشته ام. این کتاب جزو مجموعه کتاب هایی درباره بانوان تأثیر گذار تاریخ اسلام است که پایان سال توسط انتشارات مدرسه چاپ می شود.

عرفانی ادامه داد: کتاب دیگری هم تحت عنوان «شربت خوشمزه» دارم که مجموعه ای داستانی است و از طرف حوزه هنری منتشر می‌شود و در رده سنی کودک و درباره کودک یکی از شهدای دفاع مقدس نوشته ام که این روزها در حال تصویرگری است و سال آینده توسط انتشارات سوره مهر چاپ می شود و به نمایشگاه بین المللی کتاب امسال نمی رسد.

نویسنده کتاب «لبخند مسیح» درباره دیگر فعالیت خود عنوان کرد: حدود یک سال است که با تعدادی از بانوان نویسنده کانون «بانوی فرهنگ» که متشکل از نویسندگان زن مسلمان است را با هدف همگرایی و هم افزایی استعداد های بانوان مسلمان برپا کرده ایم. تاکنون بر اساس توانایی های خود نشست های نقد و بررسی کتاب، رونمایی و کلاس های آموزش داستان نویسی را با حضور منتقدان و نویسنده های با تجربه در این کانون که هنوز مکان ثابتی ندارد برگزار کرده ایم و سعی داریم نویسندگی را در بین بانوان خصوصا جوان ها ارتقاء دهیم.

گفتنی است سارا عرفانی آخرین اثر خود را با نام کتاب «پنج شنبه فیروزه ای» که به چاپ ششم رسیده است در سال 93 توسط انتشارات نیستان  منتشر کرد. این کتاب سال 94 برگزیده جشنواره رضوی شد.

 

 

گفتگو: سها راستاد

 

 

 

نظر شما