انتقاد ژوله به مقامات در رابطه با خودروهای شخصی‌شان

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۶۴۰۶
انتقاد ژوله به مقامات در رابطه با خودروهای شخصی‌شان
امیر مهدی ژوله و مهراب قاسم خانی جزو آن دسته از افرادی هستند که معمولا انتقادات تند خود را نسبت به موضوعات اجتماعی، شهری و سیاسی صراحتا در صفحه شخصی‌شان عنوان می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ ژوله در پست اخیر خود موضوعی را مد نظر قرار داده که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. او در نوشته‌ای در صفحه شخصی اش آورده است:

«خودروی رئیس جمهور آمریکا کادیلاک، ملکه انگلیس بنتلی، رئیس جمهور فرانسه دی اس، صدراعظم آلمان آئودی، نخست‌وزیر ژاپن لکسوس و رئیس‌جمهور ایتالیا مازراتی است که همگی خودروی ملی‌شان است!

مقامات عزیز محترم کشوری و لشگری ما هم لطف کنند یا از همین لگن های لکنته تولید ملی سوار شن ،یه کم بخندیم.

یا بساط این تعرفه ها و ثبت سفارش ها و حق گمرک ها و سر گردنه گیری ها رو جمع کنن که ملت هم ماشین مناسب به قیمت مناسب سوار شن .از همونایی که سوار میشین.

به خدا ما خار نداریم به صندلی های چرم اسیب برسونیم! اینهمه از بغل خودروسازی داخلی برده شد و خورده شد و ملت کشته شدند و محیط زیست به فنا رفت و ..بس نیست.»

 

این در حالی است که معمولا کاندیدای ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس در مقاطع زمانی تبلیغات برای جذب آرا معمولا از خودروی ایرانی استفاده می‌کنند و با تصاویرشان با آن در رسانه‌ها ثبت می‌شوند اما بلافاصله بعداز برگزاری انتخابات سر و کله خودروهای خارجی پیدا می‌شود و اصطلاحا زیر پای  این افراد می‌رود . البته این انتقاد به هنرمندان هم وارد است که خودروهای گران قیمت خارجی سوار می‌شوند و قطعا شیوه زندگی مدرن در این موضوع بی تقصیر نیست اما یک قدم عقب تر شاید باید بیشتر به تولیدکنندگان داخلی خرده گرفت که آیا محصولی را روانه بازار می‌کنند که از همه لحاظ فنی و ظاهری مورد توجه قرار بگیرد و افراد رغبتی برای خریدن آن داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز