دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۰:۲۴:۰۷
کد خبر: ۶۶۶۶۰۱
دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود
دبیر جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: امسال استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر ۲۳۳۰ اثر ارسال شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، دومین جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی با مشارکت سازمان بسیج رسانه برگزار می‌شود.

"حامد قربانی" دبیر جشنواره بین‌المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی گفت: امسال استقبال بیشتری نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر ۲۳۳۰ اثر ارسال شده است که از این تعداد حدود ۱۵۵۰ اثر مورد تایید و طبق قوانین اولیه ارسال شده است و باقی آثار یا اطلاعات ناقصی داشتند و یا صاحب اثر نبودند یا مرتبط با موضوعات ذکر شده نبودند.

وی افزود: تا پایان دومین جشنواره بین المللی فضای مجازی انقلاب اسلامی فقط ۲ روز باقی مانده است و این فرصت تمدید نخواهد شد و از پنجم بهمن ماه ۱۳۹۶ وارد مراحل داوری آثار خواهیم شد و قبل از برگزاری اختتامیه کاندیداها اعلام خواهند شد و در طول مراسم اختتامیه برگزیدگان نهایی اعلام خواهند شد. دقت لازمه را داشته باشید که حضور تمام کاندیداها الزامیست و عدم حضور هر کاندیدا به منزله رد اثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که علاوه بر برگزیدگان و کاندیداها تمامی افراد رسانه‌ای و علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند در مراسم اختتامیه شرکت کنند.

محل برگزاری اختتامیه در خبرهای بعدی به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

مراسم اختتامیه در تاریخ ۵ اسفند ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ارسال اثر و شرکت در سری دوم جشنواره بین‌المللی فضای مجازی به سایت جشنواره به نشانی www.ircfestival.ir  مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز