پیشنهاد برنا به برادران محمودی

ساخت فصل دوم «سایه بان»!

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۲:۲۲
کد خبر: ۶۶۶۹۱۳
ساخت فصل دوم «سایه بان»!
سایه بان در پایان پخش توانست نمره قبولی بگیرد و مخاطبان خود را راضی کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری برنا؛ شب گذشته قسمت آخر سریال «سایه بان» کاری از برادران محمودی پخش شد. باتوجه به بازخورد در فضای مجازی مخاطبان از حضور بازیگران جوانی که تجربه کار در سینما و به طورحرفه‌ای در تئاتر را دارند می‌توان گفت مخاطبان این کاراکتر‌ها را پذیرفتند و با آن‌ها به خوبی هم ذات پنداری کردند.

در ابتدا بسیاری از منتقدان و مخاطبان بر این باور بودند که سریال محتوای تلخی دارد و سیاه نمایی زیادی در آن شده است اما رفته رفته شاهد بازی باور پذیر بازیگران و عمق داستان شدند و نظرات سمت و سویی مثبت پیدا کرد. در«سایه بان» دایره‌ای  از بازیگرانی جوان دیدیم که بدون اغراق و بزرگ نمایی ازعهده نقش خود  به خوبی برآمدند.  

در این میان اما کارگردانی برادران محمودی که سعی کردند یک سری از قابلیت‌های سینمایی شان را در قالب یک سریال تلویزیونی به منصه ظهور برسانند کار پر ریسکی بود که این گروه انجام دادند و مخاطب هم آن را پس نزد. شاید این راه آغازی برای تولید سریال‌هایی باشد که سطح کیفی شان بالاتر از ظرفیت تلویزیون است مانند«سایه بان» مجموعه قابل قبولی بود که پس از مدت‌ها شبکه  دو را در بخش نمایشی احیا کرد.

قصه این سریال به گونه‌ای است که بتوان آن را ادامه داد. باید دید آیا برادران محمودی در ادامه این ریسک می‌کنند که بخواهند فیلم نامه «سایه بان» را ادامه دهند و قصه فصل دوم آن را رونمایی کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز