اولین جلسه اطلاع رسانی سریال "سایمدانگ" با حضور مهدی داوری برگزار شد

سریال های روز را در تلویزیون تعاملی «تیوا» پخش میکنیم/پخش «سایمدانگ» با صدای مینوغزنوی

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۳۸:۰۷
کد خبر: ۶۶۷۲۹۰
سریال های روز را در تلویزیون تعاملی «تیوا» پخش میکنیم/پخش «سایمدانگ» با صدای مینوغزنوی
اولین جلسه اطلاع رسانی سریال "سایمدانگ" صبح امروز با رییس هیئت مدیره تیوا و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری برنا، اولین جلسه اطلاع رسانی سریال "سایمدانگ" صبح امروز با حضور رییس هیئت مدیره تلویزیون تعاملی «تیوا» مهدی داوری، محمد بزرگی مدیر عامل و خبرنگاران رادیو تلویزیون برگزار شد.

این نشست که با هدف ارائه برنامه ای تعاملی تلویزیونی تیوا و اطلاع رسانی آن برگزار شد در رابطه با اولین سریال که قرار است از فردا پنجشنبه 5 بهمن ماه در تیوا پخش شود، توضیحاتی ارائه داده شد.

مهدی داوری رییس هیئت مدیره تلویزیون اینترنتی تیوا در رابطه با چگونگی شکل گیری این تلویزیون اینترنتی عنوان کرد: حدود 10 سال پیش ما این طرح را در کشور پیشنهاد دادیم. طی این 10 سال تلاش های بسیاری برای رضایت گرفتن از مخابرات، مجلس، صدا و سیما انجام شد تا این طرح به محمل قانونی برسد و تلویزیون تیوا مجوز بگیرد. اولین سریال به صورت اختصاصی توسط تیوا خریداری شده است. در آینده هم قرار است سریال های داخلی و خارجی مطرح دنیا را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

مدیر عامل تیوا در خصوص جزییات این سریال عنوان کرد: "سایمدانگ" مجموعه ای 30 قسمتی و محصول کرده است که هر کدام در 60 دقیقه پخش می شود. بازیگر اصلی آن لی یونگ آ است که در میان مردم با بازی در نقش یانگوم برای سریال "جواهری در قصر" شناخته شده است . این اولین سریالی است که وی بعد از مجموعه جواهری در قصر بازی می کند و بعد از دوری 14 ساله از بازیگری که آن را هم به دلایل شخصی و خانوادگی و تربیت فرزنداشان می‌داند در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. این سریال همزمان با ما در شبکه نتفلیکس پخشش آغاز می شود. داستان این مجموعه در دوزمان گذشته و حال روایت می شود.گفتنی است هر هفته 2 قسمت از این مجموعه پخش خواهد شد.

داوری در رابطه با دوبله این سریال افزود: مدیر دوبله این سریال زهره شکوفنده است که نقش سایمدانگ را مینو غزنوی دوبله می کند و نقش مرد مقابل این شخصیت را با صدای منوچهر والی می شنویم.

 

زندگی هنرمندی که عکسش روی اسکناس هاست

بزرگی با اعلام اینکه این سریال مضمونی عاشقانه دارد، گفت: "سایمدانگ" زندگی یک هنرمند معروف کره ای است که عکسش هم روی اسکناس های کره ای هم چاپ شده است. قصه این سریال عاشقانه حول محور یک نقاشی رخ می دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیگران این مجموعه در این نشست حاضر نشده اند خاطر نشان کرد: لی یونگ از آن جا که به عنوان یکی از سفیران المپیک زمستانی است و این رقابت ورزشی در کره هم برگزار می شود، به خاطر مسائل و مشغله های بسیار نتوانست به ایران بیاید .

صحاف به عنوان جانشین مدیر عامل افزود: اساس این تلویزیون اینترنتی احترام به مخاطب و سلیقه آن است. در آینده نزدیک منتظر تولیداتی از تیوا باشید که بر اساس خواست مخاطبانش باشد. ما با نظرسنجی و پرسیدن سلیقه مخاطبان به سراغ تولید محتواهای مورد علاقه آنان می رویم. در بخش ممیزی هم کاملا منطق با سازمان صدا و سیما عمل کردیم. تعامل حرفه ای و مطبوعاتی بین ما و سازمان وجود دارد  و کاملا در این موضوع با هم هماهنگ هستیم.

سیاست ما بر این است که نقص کپی رایت نکنیم

داوری با تاکید بر اینکه تلویزیون ما بر پایه و اساس رعایت حق کپی رایت بنا شده، بیان کرد: سیاست ما بر این بوده است که نقص کپی رایت نکنیم. وی در پاسخ با این پرسش که برای تولید محتواها و برنامه های دیگر در این تلویزیون اینترنتی چه تدابیری را اندیشه اید گفت: استراتژی میان مدت ما تولید محتوا است. اما برای ما این مهمتر است که ابتدا به سراغ خواسته ها و نیاز های بازار هدف مشتری برویم بعد تولید محتوا کنیم.

داوری در ادامه افزود: امکان دارد که شبکه خطی ما راه بیفتد و برنامه های پر مخاطب و در قالب های دیگری را نمایش دهد. تیوا این اجازه را می دهد که تا 2 ساعت برنامه ای را که در حال تماشا هستیم به عقب برگردانیم و تا 7 روز برنامه ای را که به هر دلیلی نشده ببینیم تماشا کنیم.

وی در خاتمه و در رابطه با تبلیغاتی که برای این سریال در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: تبلیغات ما بر روی رسانه های دیجیتال صورت میگیرد چون شرکت خصوصی هستیم در حوزه شهری هنوز تبلیغی صورت نگرفته است. مطمئناً مخاطبان هم از دنیای مجازی هستند و در آن جا اطلاع رسانی گسترده تر صورت می گیرد. 

139610301058401813083384

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز