در گفتگو با برنا مطرح شد:

مصطفی شریفی: «ایراندخت» با «ستارخان» کاملاً متفاوت است/ سریال ۲۷ قسمتی بعد از عید پخش می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۴:۳۸:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۳۸۱
مصطفی شریفی: «ایراندخت» با «ستارخان» کاملاً متفاوت است/ سریال ۲۷ قسمتی بعد از عید پخش می‌شود
مصطفی شریفی تهیه کننده سریال "ایراندخت" در خصوص چگونگی پخش سریال "ستارخان" سخن گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که سریال  «ستارخان»  به کارگردانی محمدرضا ورزی در 10 قسمت 50 دقیقه ای آماده شده است و از پنج شنبه 12 بهمن از شبکه یک پخش خواهد شد.

این مجموعه برشی از سریال  27 قسمتی «ایراندخت» است که همزمان با آغاز دهه مبارک فجر از شبکه یک پخش خواهد شد.

با اعلام این خبر ابهاماتی برای پخش این سریال به وجود آمد  که برای رفع این پرسش ها و ابهامات با تهیه کننده این سریال یعنی مصطفی شریفی تماس گرفتیم و از وی در خصوص دو پاره شدن پخش این سریال و  انتخاب دو عنوان مجزا برای این مجموعه سوال کردیم، وی اظهار داشت: 10 قسمت ستارخان و باقرخان که تاریخی و حماسی است در طول ایام دهه فجر روی آنتن می رود. آن 27 قسمت بعد از عید و در زمان مناسب و در قالب داستان دیگری  پخش می شود.

وی در ادامه در رابطه با تفاوت داستان های این دو مجموعه افزود: 27 قسمت "ایراندخت" که قرار است بعد از عید امسال پخش شود، دچار تغییرات بسیاری می شود. با مونتاژهای صورت گرفته بر روی آن قصه اش کاملا با "ستارخان" متفاوت است و داستان دیگری را روایت می کند.

گفتنی است سعید نیک پور، شکرخدا گودرزی، حسین مسافر آستانه، مسعود آب پرور، شایسته ایرانی و سام قریبیان، پندار اکبری، آرزو نبوت، علی زارع، باران زمانی، داریوش کاردان، ژرژ پطروسی، بهزاد خداویسی، رضا فیاضی، فخرالدین صدیق شریف، شهراد بانکی، حمیرا عظیمی و عزت الله مهرآوران در این سریال ایفای نقش می کنند. تیتراژ این سریال را سالار عقیلی با موسیقی بابک زرین و شعری از رویا میرفخرایی خوانده است.

7266105_496-1-447x317

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز