در تالار ایوان شمس

محمد قلی‌پور با «آسمونی» روی صحنه رفت

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۳۷:۲۵
کد خبر: ۶۶۸۳۹۸
محمد قلی‌پور با «آسمونی» روی صحنه رفت
محمد قلی پور خواننده موسیقی پاپ تازه ترین کنسرت خود را با اجرای آثار منتخبش در تالار ایوان شمس تهران برگزار کرد.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنسرت محمد قلی پور خواننده موسیقی پاپ با اجرای آثار منتخب این خواننده در تالار ایوان شمس تهران میزبان علاقه مندان بود.

«حال دلم با تو خوشه»، «رنگ احساس»، «مدادرنگی»،«همینجوری»،«روح»،«صدام بزن»،«بی احساس»، «آسمونی»، «پرانرژی»، «به هر قیمتی»،«رویامی»، «فقط تو خوب می‌فهمی»،«فکر تو»، «یه جور خاص» قطعات اجرایی این کنسرت بودند  این در حالی است که احسان احمدی، مهدی قدیمی، حماد گلچهر، اراد یادگار فرد، محمد اسدی، هادی شیرین طبع نوازنده‌های گروه ارکستر قلی‌پور را تشکیل می‌دادند.

قلی پور پیش از این درباره اجرای خود گفته بود:«این کنسرت با کنسرت‌های دیگر هم ازنظر اجرا و انتخاب قطعاتی که قرار است اجرا کنیم متفاوت‌تر خواهد بود چون قالب قطعات انتخابی قطعات عاشقانه و ریتمیک است. تفاوت دیگر این اجرا این است که این بار سعی کردیم قیمت بلیت‌ها رو جوری تعیین کنیم که از هر قشری در هر طبقه اجتماعی که تمایل به حضور در کنسرت را دارد بتواند در این برنامه شرکت کند و به‌هیچ‌وجه قیمت بلیت کنسرت باعث عدم حضور هیچ‌کسی نشود. البته شاید این اتفاق با توجه به این مسئله که اکثر قریب به‌اتفاق خواننده‌های پاپ در قیمت بلیت افزایش را شاهد هستیم مخالفانی را داشته باشیم اما من خلاف جهت حرکت کردم چون این کار خواسته قبلی من بود. به هر صورت شاید توجیه اقتصادی برای من نداشته باشد اما همیشه آرزویم این بود که یک روز کنسرتی برگزار کنم که همه افراد با هر توان مالی بتوانند در آن حضور داشته باشند. به همین خاطر قیمت بلیت را از ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان تعیین کردیم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز