مهران احمدی عنوان کرد:

عطاران و سیدی بهترین گزینه ها برای «مصادره» بودند

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۴:۴۵:۱۳
کد خبر: ۶۶۸۵۹۷
عطاران و سیدی بهترین گزینه ها برای «مصادره» بودند
یرنامه «دو قدم تا سیمرغ» به منظور معرفی فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۴ بهمن ماه در پردیس ملت آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛در روز چهارم در بخش اول میزبان عوامل فیلم های سینمایی «مصادره» و عوامل آن از جمله مهران احمدی و محمد حسین قاسمی تهیه کننده بود.

مهران احمدی درابتدای نشست گفت:من تا کنون چند فیلم کوتاه ساخته ام و در مقام دستیار کارگردان کر کرده ام و حالا مصادره اولین فیلمم به لطف خدا و دوستانم بود.

وی ادامه داد: البته من عاشق بازیگری هستم و این کارم سر جای خودش هست و به خاطر تلاشی زیادی که کرده ام هیچ گاه از ذهنم بیرون نمیرود اما کارگردانی برای من دغدغه ای هنری اجتماعی است و به عنوان سکو به آن نگاه نمیکنم اما مسئولیت بسیار سنگینی بود و باید کاملا دغدغه مند سمت آن رفت.

وی افزود:بعد از این فیلم میفهمیم که ایران خیلی بزرگ است ولی این ما هستیم که بد شانسیم.

او افزود: البته که ما نخواستیم حرف گنده و مهیبی در این فیلم بزنیم زیرا من معتقدم ما می توانیم از ظرفیت های ایران بهتر استفاده کنیم.

 

احمدی خاطر نشان کرد: ما در ابتدا نخواستیم در این فیلم حرف سیاسی بزنیم بلکه حرف های اجتماعی انسانی داریم که درپایان فیلم به آن می رسیم.کمدی در واقع یک کمدی انسانی است و خواستیم آن را در قالب طنز بسازیم.ما بیشتر سعی کردیم یک فیلم گرم بسازیم.

نا گفته نماند رضا عطاران و هومن سیدی هم جز گزینه های اول بودند و به نظرم بهترین گزینه های ما بودند.

بازیگر پایتخت عنوان کرد:من تنها در دو سکانس از این فیلم بازی کرده ام اما همین که عشق در نگاه مخاطب را در حین تماشای فیلم مصادره ببینم برایم کافی است.

محمد حسین قاسمی تهیه کننده این اثر در ادامه بیان کرد:هر کدام از کارهای من ویژگی خاص خودشان را دارند اما کلا من سبقه کمی در این حرفه دارم.من خیلی برای کارهایم ژانر خاصی قائل نیستم اما بر آن قائلم که باید کار دغدغه مند باشد و مصادره در قالب طنز ویژگی دغدغه مندی را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز