در گفتگو با برنا:

ترلان پروانه از فیلم جدیدش گفت

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۶:۲۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۹۲۲۴
ترلان پروانه از فیلم جدیدش گفت
بازیگر«جاده قدیم» گفت: به تعریف مخاطبان از این فیلم من جایزه ام را می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار سینما خبرگزاری برنا؛ ترلان پروانه که در فیلم سینمایی «جاده قدیم» به کارگردانی منیژه حکمت بازی می کند درباره اینکه چقدر شانس دریافت جایزه سیمرغ را برای خود پیش‌بینی می‌کند؟ گفت: من نمی‌توانم راجع به جایزه پیش‌بینی کنم چون همه چیز خیلی سلیقه‌ای است و هر چه که تصمیم داوران و دوستان باشد قابل احترام است.

وی ادامه داد: همکاری با منیژه حکمت تجربه ای شیرین برای من بود. طبیعتا هر بازیگری در وهله اول خوشحال می‌شود از اینکه کارش را ببینند من نیز چه با سیمرغ و چه با تعریف مردم من این جایزه را می‌گیرم. همچنین تعریف هنرمندانی از جمله مهتاب کرامتی، منیژه حکمت و دیگر اعضای گروه ساخت فیلم سینمایی «جاده قدیم» من این جایزه را پیش‌تر گرفته‌ام.

پروانه در پایان با اعلام حضورش در پروژه جدید سینمایی اش گفت: در حال حاضر به کار جدید علیرضا داودنژاد به نام «مصائب شیرین2» پیوسته ام که در سکوت خبری کار می‌کنیم.

گفتنی است «جاده قدیم» که در سکوت خبری مقابل دوربین رفت برای نمایش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر انتخاب شد.در خلاصه داستان «جاده قدیم» با بازی مهتاب کرامتی و آتیلا پسیانی آمده است: در آستانه سال نو مینو به خانه نمی رسد. این فیلم چهارمین ساخته سینمایی منیژه حکمت پس از ۱۰ سال دوری از فیلمسازی است.

وی که در سال های اخیر بیشتر به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فعالیت داشته پیش از این فیلم های «زندان زنان»، «سه زن» و «لالایی» را ساخته است.

نظر شما
پرونده ویژه