بررسی رمان‌های سراسر کشور

نخستین دوره جایزه ادبی «کوچه» برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۲۴:۳۰
کد خبر: ۶۷۰۵۱۷
نخستین دوره جایزه ادبی «کوچه» برگزار می‌شود
نخستین دوره جایزه ادبی کوچه از سوی انتشارات نوین کتاب گویا و کتاب کوچه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فاطمه محمدی مدیر موسسه نوین کتاب گویا و انتشارات کتاب کوچه با اعلام این خبر افزود: نوین کتاب گویا پس از یازده سال حضور موفق در عرصه تولید کتابهای صوتی، در سال جاری انتشارات کتاب کوچه را با هدف حضور تاثیرگذار در فضای نشر غیر دیجیتال را افتتاح و این انتشارات در یکی از عرصه‌های فعالیت خود با برگزاری جایزه ادبی «کوچه» به حمایت از تولید رمان ایرانی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: جایزه کتاب کوچه در نخستین دوره خود به بررسی رمان‌های نویسندگان سراسر کشور که تاکنون موفق به انتشار نشده‌اند، خواهد پرداخت. این آثار بر اساس فراخوان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده می‌بایست به نشانی پست الکترونیکی ketabkoche@gmail.com ارسال شود.

محمدی افزود: هر نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر را در این دوره از این جایزه ادبی شرکت بدهد و آثار نیز پس از بررسی اولیه توسط هیئت داوران متشکل از علی خدایی، ناهید طباطبایی و آرش صادق‌بیگی داوری خواهند شد.

مدیر نشر کتاب کوچه با تاکید بر اینکه این جایزه با هدف حمایت از رمان ایرانی و نویسندگان آن در دست برگزاری قرار گرفته است تصریح کرد: به پیشنهاد هیات داوران برگزیدگان این جایزه از اولویت انتشار رمان در قالب چاپی و صوتی توسط کتاب کوچه و نوین کتاب گویا برخوردار خواهند بود.

به گفته محمدی برگزیدگان این جایزه طی مراسمی در اوایل تابستان سال ۱۳۹۷ معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز