برگزاری کنسرت با خوانندگی حسین ضروری

کنسرت «آوای شفق» در حوزه هنری برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰:۳۶
کد خبر: ۶۷۰۶۰۷
کنسرت «آوای شفق» در حوزه هنری برگزار می‌شود
کنسرت ارکستر بزرگ «آوای شفق» با خوانندگی حسین ضروری و همراهی گروه کُر، هفته دوم اسفند ماه سال جاری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مجید فلاح پور تهیه کننده کنسرت «آوای شفق» گفت: حسین ضروری رهبر و سرپرست ارکستر بزرگ «آوای شفق» که مشتمل بر ۸۰ نوازنده و خواننده گروه کُر است به اجرای رپرتواری از قطعات کلاسیک، فولکلور و پاپ کلاسیک می پردازد. قطعات آذری انتخاب شده برای این مجموعه موسیقایی به گونه ای است که هم مخاطبان آذری را به وجد می آورد و هم غیر آذری زبانان به دلیل ماندگاری و خاطره انگیزی این آثار جذب خواهند شد. بخشی دیگر از این رپرتوار از آثار کلاسیک معروف جهان همچون اپراهای ایتالیایی و چند قطعه نیز از ساخته های حسین ضروری است.

وی در پایان بیان کرد: فضای این کنسرت با اجراهای پیشین حسین ضروری متفاوت است و این تفاوت در مدرن بودن مجموعه و سازبندی ها، کاملا احساس می شود. در واقع این تلفیق موسیقایی مدرن، کلاسیک و محلی اتفاقی نادر در عرصه موسیقی کشور است که در نوع خود برای مخاطبان خاص و عام جالب توجه خواهد بود.

کنسرت حسین ضروری با همراهی گروه کُر و ارکستر «آوای شفق»، تهیه کنندگی مجید فلاح پور و مدیریت اجرایی آیدا امیری مقدم ساعت ۲۰:۳۰ روز نهم اسفند ماه در تالار اندیشه حوزه هنری روی صحنه می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز