برنامه فیلم های اولین روز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت

۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۷۱۵۷۰
برنامه فیلم های اولین روز سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت
اولین روز از برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، فیلم های کامیون، جاده قدیم و فیلشاه در پردیس ملت اکران می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در اولین روز از برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، به ترتیب فیلم های سینمایی «کامیون» ساخته کامبوزیا پرتوی ساعت 14، «جاده قدیم» ساخته منیژه حکمت ساعت ۱۷ و انیمیشن سینمایی «فیلشاه» ساخته هادی محمدیان ساعت ۲۰ در پردیس ملت به نمایش در می آیند.

فیلم سینمایی «کامیون»

داستان فیلم سینمایی «کامیون» درباره یک راننده کامیون ایرانی است که خانواده ای از اهالی کردستان عراق را که مورد حمله داعشی ها قرار گرفته اند برای یافتن پدر خانواده به تهران می آورد و این اتفاق سرآغازی برای ماجراهای بعدی فیلم می شود.

در  این فیلم سینمایی سعید آقاخانی، نیکی کریمی، تروسکا جولا، رامین راستاد، یعقوب پرسا، نسرین مرادی و …  به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین تعدادی از عوامل اصلی فیلم سینمایی «کامیون» عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: کامبوزیا پرتوی، مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی، فیلمبردار: مهدی اصلانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رامین راستاد، صدابردار: پرویز آبنار، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: بابک صبحی، مجری طرح: هومن احمدی توفیقی، عکاس: کسری پرتوی، مشاور رسانه‌ای: منصور جهانی و این اثر محصول موسسه سینمایی خط سوم است.

فیلم سینمایی«جاده قدیم»

فیلم سینمایی «جاده قدیم» به کارگردانی و تهیه کنندگی منیژه حکمت، سومین تجربه کارگردانی این هنرمند پیشکسوت سینما بعد از 11 دوری از عرصه کارگردانی است.

منیژه حکمت درباره حرف اصلی فیلم سینمایی «جاده قدیم» توضیحی نداد و در این باره به خبرنگار برنا گفت: ترجیح می دهم سکوت کنم و این فیلم را در زمان اکران به همراه مردم، روی پرده ببینم.

این فیلم، داستان زنی کارمند به نام مینو است که در شب سال نو به خانه باز نمی‌گردد و با مشکلاتی مواجه می شود.

در این اثر سینمایی مهتاب کرامتی، آتیلا پسیانی، ترلان پروانه، محمدرضا غفاری، شیرین یزدان بخش،  لیلی رشیدی، محمدرضا هدایتی، بهناز جعفری، بانیپال شومون، پوریا رحیمی، هدی زین العابدین‌ و پرویز پورحسینی بازی می کنند.

فیلم سینمایی «فیلشاه»

«فیلشاه» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردان هادی محمدیان، انیمیشنی پرکاراکتر است که در تولید آن تیمی 150 نفره مشارکت و بیش از 50 انیماتور مسئولیت متحرک‌سازی این را برعهده داشته‌اند.

این اثر به عنوان محصول جدید گروه «هنرپویا» با سرمایه گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویرشهر تولید شده است.

فیلم سینمایی «فیلشاه» قصه جنگلی در آفریقا است که همه حیوانات در کنار هم زندگی می کنند.گله فیل ها باید جانشین خود را معرفی کنند و منتظر به دنیا آمدن جانشین باشند. اما پس از انتظار یک فیک چاق و تنبل متولد می شود که قابلیت جانشینی را ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز