آثار هنرمندان ایرانی در مجموعه جهانی ارایه می شود؛

حفاظت از زمین در مجموعه ای آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۴۸۷۹
حفاظت از زمین در مجموعه ای آنلاین
آثار مجموعه ای از هنرمندان ایرانی در کنار هنرمندانی از دیگر نقاط جهان در مجموعه ای آنلاین که با تمرکز بر حمایت از محیط زیست ارایه می شود، در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به نقل از مگمارت، آثار هنرمندانی که به فراخوان «گرمای جهانی و جنگ آب: چشم انداز آینده» پاسخ دادند از اول فوریه در نمایشگاهی با همین نام در بلاگ «لیس د ور» در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در این آثار تفسیر هر هنرمند از دیدگاهش درباره این که آینده می تواند با توجه به رفتار انسان ها درباره سیاره زمین چگونه رقم بخورد، قابل مشاهده است.

دیدگاه های درونگرایانه، احساسات درونی، محکومیت ها و هشدارها درباره تغییرات آب و هوایی در این آثار تجلی یافته است.

کمبود آب آشامیدنی، گسترش بیابان ها، مکان هایی که زیر آب رفته یا یخچال های طبیعی ناپدید شده، حس این که بقای انسان به قیمت یک فاجعه تمام شود و در کنار آن این امید که لزوما نباید آینده فاجعه آمیز باشد، در این کارها نکات اصلی را تشکیل می دهد.

از ایران آثاری از عبدالرحمان مجرد، احمد وجدان زاده، امیررضا وهابی املشی، انیس تبرایی، آرزو باغ شیخی، آتابای، آیلین مرندی، حامد پیرایش نیا، حسین عبدی، حمید فروغی راد، محبوبه اسفندیاری، مهدی جعفری، مجید آقاپور حقیقی، مریم آل مومن، مجید حجتی، مهدی اشرفی ورزیده، محمد برنگی، محمدرضا امینی تاری، نوید طالبی، نازی ارکیان، نیکناز نیکنژاد، امید شایان،  پارسا مسیحا- عیسی عباس پور، پری شاهی وندی، زهرا خادم شریعت و سپیده آقایی در این مجموعه جای دارد.

آثاری از بریتانیا، ایتالیا، آمریکا، اسپانیا، هند، نروژ، کانادا، برزیل، آلمان، ترکیه، شیلی، بلژیک و اتریش نیز در این مجموعه جای گرفته است.

«لیس د ور» (Lys d’Or) یک گالری آنلاین است که به عنوان یکی از سایت های وابسته به بلاگ «آرت اند کالچر ایل رامو د ور» فعالیت می کند. این سایت میزبانی آثار هنری هنرمندان انفرادی یا گروهی را در قالب نقاشی، مجسمه، عکاسی، ویدیو، کمیک، چند رسانه، موسیقی و ... برعهده دارد.

این نمایشگاه آنلاین از اول فوریه در  معرض دید عموم قرار گرفته است.  

 

نظر شما