به نقل از گاردین؛

«جوکر» فیلم «اسکورسیزی» معرفی شد

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۰:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۴۳۶
«جوکر» فیلم «اسکورسیزی» معرفی شد
«هواکین فینکس» بازیگر آمریکایی؛ نقش «جوکر» را در فیلم جدیدی که «مارتین اسکورسیزی» تهیه می‌کند، ایفا خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «گاردین» نوشت: «هواکین فینکس» بازیگر نامزد اسکاری که در فیلم‌هایی چون «گلادیاتور»، «سر به راه باش» و «تو هرگز واقعا اینجا نبودی» هنرنمایی کرده، ‌قرار است در پروژه‌ای سینمایی به کارگردانی «تاد فیلیپیس» و تهیه‌کنندگی «مارتین اسکورسیزی» نقش منفی داستان‌های «بتمن» را بازی کند.

فیلم جدید کارگردان «خماری» در دهه ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد و گفته شده «فینکس» قرارداد بازی در نقش «جوکر» را امضا کرده اما کمپانی «برادران وارنر» هنوز رسما این خبر را تایید نکرده است.

داستان این فیلم در بازه زمانی و مکانیِ متفاوت از داستان «جوکر» در فیلم «جوخه انتحار» (با بازی «جرد لتو») رخ می‌دهد. شایعه‌هایی هم مبتنی بر بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» در این نقش به گوش می‌رسید که ظاهرا بی‌اساس بوده و به نتیجه‌ای نرسید. «فینکس» پیش از این در نقش‌های «لکس لوتر» (بتمن علیه سوپرمن) و «دکتر استرنج» ایفای نقش کرده است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم «جوکر» اعلام نشده است. «تاد فیلیپس» که آثاری چون «سگ‌های جنگ» و «هشت مایل» را در کارنامه‌اش دارد، ‌به عنوان کارگردان این پروژه سینمایی، روی فیلمنامه این اثر هم کار می‌کند و اعلام شده پروژه مراحل پیش‌تولید را سپری می‌کند.

شخصیت «جوکر» تاکنون در 2 مجموعه فیلم «بتمن» ‌با بازی «جک نیکلسون» و «هیث لجر» و اخیرا در قسمت اول «جوخه انتحار» ظاهر شده است.

 

نظر شما