چهارشنبه برگزار می‌شود؛

همایش «روز جهانی داستان کوتاه» با تقدیر از ژیلا تقی‌زاده

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۹:۲۹:۵۱
کد خبر: ۶۷۶۰۷۵
همایش «روز جهانی داستان کوتاه» با تقدیر از ژیلا تقی‌زاده
همایش «روز جهانی داستان کوتاه» با تقدیر از «ژیلا تقی‌زاده» برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مهدی رضایی دبیر کانون فرهنگی چوک در این باره گفت: این پنجمین سالی است که این همایش را برگزار می‌کنیم. پیش از این در سال  ۹۰ با همکاری فرهنگسرای اخلاق، سال ۹۲ با همکاری مجله بخارا و سال‌های ۹۴ و ۹۵ با همکاری کانون ادبیات ایران این همایش را برگزار کردیم. در سال ۹۲ برگزاری این همایش با تقدیر از استاد جمال میرصادقی، سال ۹۴ با تقدیر از قباد آذرآیین و سال ۹۵ با تقدیر از خانم فریبا وفی همراه بود. به نظرم برگزاری این همایش‌های سالیانه باید با تقدیر از پیشکسوتان عرصه ادبیات همراه باشد. امسال نیز تصمیم گرفتیم علاوه بر برگزاری همایش روز جهانی داستان کوتاه، از «ژیلا تقی‌زاده» نویسنده فعال عرصه ادبیات داستانی است تقدیر کنیم.

او در ادامه افزود: سیدمهرداد ضیایی، فریبا حاج‌دایی، افسانه احمدی و افروز ضیایی درباره آثار ژیلا تقی‌زاده صحبت خواهند کرد و پیام‌هایی از نویسندگان و هنرمندان ایران و جهان نیز خوانده خواهد شد.

همایش «روز جهانی داستان کوتاه» روز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ساعت ۵ عصر در کانون ادبیات ایران به آدرس مفتح جنوبی، کوچه اردلان، پلاک ۲۵ برگزار می‌شود و حضور در آن برای همه علاقه‌مندان آزاد است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز