اسفند ماه؛

آلبوم «هنارس» با صدای «حسین رضا» منتشر می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۲۸:۳۴
کد خبر: ۶۷۶۴۰۳
آلبوم «هنارس» با صدای «حسین رضا» منتشر می شود
«حسین رضا » از خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی اسفند ماه امسال جدیدترین آلبوم موسیقی خود را در ژانر فولکور لکی منتشر می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این آلبوم شامل ۹ قطعه به نام های «هنارس»،  «آمان گلیا»،  «میمنای»،  «هرنگ»،  «آواز گلارا»،  «پلامار»،  «چلسرو»،  «چله بر» و  «سار خس» است و توسط شرکت «نوای زاگرس لرستان» منتشر خواهد شد.

 آهنگسازی این قطعات نیز بر عهده  «حسین رضا » می باشد. تنظیم قطعات بر عهده «مهدی مرتضایی» است و ترانه سرایی آن را «مرتضی خدایگان» به انجام داده است.

 در آلبوم هنارس، همایون پشتدار (کمانچه آلتو)، محمد ذوالنوری  (تنبور)، بابک پیمانی( تمبک، دف) رضادربندی(تمبک، دف، دهل)، بهزاد رواقی (تار، بم تار)، احسان عبدی پور (سرنا)، علی رضا عقیقی (عود)، سالار غفار بجویی (ویولن سل)، اشکان مرادی  (کمانچه آلتو)، مهدی مرتضایی (سنتور) و مهرنوش مهرپویا (ویولا) همکاری داشته اند. قابل ذکر است که حسین رضا در محضر استادانی چون «محمدرضا شجریان» و «حمیدرضا نوربخش» تعلیم دیده و با پیشکسوتانی چون «مجید درخشانی» و  «حسین پیرنیا» به فعالیت پرداخته است. وی پیش از این آلبوم های دیگری را نیز منتشر کرده است که از جمله آنها می توان «لحظه ناب» و «فانوس شب آغوش» را نام برد.

ضبط آلبوم «هنارس» از دی ماه سال ۹۴ در استودیو پژواک آغاز شده و ادامه و میکس آن دی ماه ۹۶ در استودیو نغمه سازان به پایان رسیده و به زودی منتشر می گردد.

photo_2018-02-12_17-20-40

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز